לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

A For Adi


לא מעניין פה משהו.. אבל נחמד :)

כינוי: 

בת: 33

ICQ: 312324038 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

תשובות לשאלון השבועי


האם איי פעם בגדו באמון שלך?
כן..

אם כן, כיצד הרגשת?
כאילו שבגדו באמון שלי

האם בגדת פעם באמון של מישהו?
אני מניחה..

למה לדעתך צריך אמון?
איך אפשר אחרת? מי שלא צריך אמון הוא בטח בנאדם בודד ביותר..

מה לדעתך משמעות המילה אמון, ביחסים בין חברים או משפחה?
אי אפשר ממש להגדיר.. אולי זה תחושת הבטחון שלא משנה איפה אתה גם אם אתה בחלל וקורה לך משהו יש מישהו שיעזור לך וידאג לך כשתבקש וגם כשלא תבקש.. אבל זה הרבה יותר מורכב מזה..

על כמה אנשים את סומכת ללא עוררין?
לא סופרים.. זה עין הרע XD

כמה אנשים, להערכתך, סומכים עלייך?
כל מי שאני מכירה... דה!!

כבר ציינתי שאת הביטויים "חיה בסרט" ו- "אוכלת סרטים" המציאו עליי..?!

האם את נוטה להאמין לאנשים בקלות?
אני חושבת.. שכן.. אבל לא יודעת..

עד כמה אמון הוא דבר חשוב עבורך?
אם אין אמון.. שום סוג של יחסים הוא אמיתי..

האם בינך לבין הורייך שורר אמון חזק, או שהם לא סומכים עלייך?
אני מרגישה שהם צריכים לעבוד על עצמם בקטע שלסמוך עליי אבל בעיקרון הם יודעים מי "ניצבת מולם" ואני סומכת עליהם בהחלט..

נכתב על ידי , 15/11/2007 23:56  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,257

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAdiBar אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על AdiBar ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)