לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"הדרך המהירה ביותר למוסד", עפ"י דשה


דברים שצצים בראש וממאנים להיעלם...

כינוי: 

בת: 33

ICQ: 317306330 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

כמה שאני אגיד לחלום\סיוט הזה לילה טווב, הוא לא יעזוב, אתה לא תעזוב ניר.




השביתה הזאת ממש לא עושה לי טוב.....

העיתוי גרוע-
אני מרגישה בדיוק בתקופה הזאת עומדת במקום, לא מתקדמת לשום דבר משמעותי,
חוץ מבאימונים כמובן, אבל זה לא משקף את כל החיים שלי.

פעם הרגשתי כל כך בטוחה בעצמי
והנה, בשבועות וחודשים שאחריו, אני רק מוקפת רחמים עצמיים.

וזה לא עוזב,
כמה שאני אבקש,
כמה שאני אגיד לו : לילה טוב
שלום ולא להתראות.
זה לא עוזב
ואנשים לא מבינים אותי
לא מכירים אותי פתאום
כי זאת אני החזקה,
ופתאום ככה.
:S

ואני מבינה למה האנשים
שקרובים אלי לא מבינים
כי גם אני
אני לא מבינה
למה ככה.
=\


אני רוצה לחזור לעצמי,
לא אליך ניר.
אני יודעת כבר שאנחנו לא נחזור ביחד
למרות שבתוכי אני רק בונה תוכניות
איך נחזור

אבל זה לא יקרה
אני צריכה להבין
להכריח את עצמי להבין

שלא הכל אפשרי, דאמט.


אז פשוט,
אני רוצה להגיב כבר לחיבוקים האלה
של החברות שלי
לתשומת הלב שאנשים משרים עלי
להבין, שהוא לא היה המרכז בחיים שלי

שיש עוד חיים אחריו.

אולי אהבתי אותו, אולי לא אהבתי אותו, אני אפילו בזה כבר לא בטוחה.
בתקופה שהייתי איתו הייתה תקופה שאדמה התערערה מתחתיי
ורעידות האדמה התכופות האלו מצאו חן בעיניי
והידיים חיבקו וליטפו.
וחיוכים התעופפו.
ונשיקות היו הדבר האמיתי, או בעצם, הזויות, כי לעולם לא עוד.

הוא היה דבר שאני לא אשכח כנראה.
הוא פגע בי.
אבל זה היה צפוי, ושנינו ידענו את זה.


אני כל כך לא מכירה את עצמי יותר.
רוצה להעסיק את עצמי במשהו.
עבודה, או לימודים אבל לא מצליחה.

אין לי כוח יותר
ואני לא מבינה


אני רוצה לבכות אותך ניר.
לא הזלתי דמעה מאז שזה קרה,
ומגיע לי,
לבכות.

רק פעם אחת ודיי.
נכתב על ידי , 31/10/2007 10:19  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





497
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיזבל השנייה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איזבל השנייה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)