לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פינגווין עם תיק צד?!


זה בעיקר על עצמי כי הכי כיף לדבר על עצמי. ועל כל הדברים ההזויים והלא מובנים לי בעולם הזה. ויש הרבה כאלה..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

דברים תמוהים ולוסי ברקיע עם יהלומים


למה דברים קורים כפי שהם קורים זאת לא אדע ויש גם הרבה שאומרים שאין מה לחפש, או יותר טוב מזה אפילו - יש מה לחפש אבל לא עכשיו, בינתיים תעשו מה שאתם עושים הכי טוב ותחיו בבלגאנים ויותר מאוחר הכל יתחבר בקופסאות ויעביר איזה זץ שיחבר את הכל ויהפוך הכל להגיוני ונכון ואמיתי..

התנהגות של אנשים היא לא מובנת לי אני יודעת שרוב רובה הכועס והנעלב והרגיש הם תוצר לוואי ישיר של כל  החומות שבנינו והדברים שאנחנו מנסים להסתיר מהסביבה כדי שחס וחלילה לא יראו כמה מכוערים אנחנו באמת (אני? מכוערת? הכי יפה שיש, גם מבחוץ וגם מבפנים המעיים שלי יפייפיים ויש לי אופי מצויין).

כל הבלאגנים התככים והסודות גורמים בעצם להתפרצויות של אגרסיות שקטות וקטנות שלאט לאט גדלות ונהיות גדולות ברמה שאי אפשר להתעלם והשלב הבא זה טיפול.

סתם נסחפתי.

 

בקיצור כל הרעיון שלי בקטע הזה למרות שאני מאד מבולבלת וקשה קצת לעקוב אחרי קו המחשבה כי הוא פתלתל רצח וכל הזמן באים דברים חדשים ונעלמים דברים קודמים זה בהחלט קשה ...

ושוב... בקיצור... כל הרעיון של הקטע הזה סוג של סיבה למה לכם להפסיק לפחד ממה שעומד לקרות, להפסיק לשים על עצמכם חומות שיסתירו את היופי והאופי האמיתי שלכם, אין שום סיבה לכך, שומדבר לא כזה גרוע, ואם כן - BLAME GOD, נולדנו בצלמו והכל, ואם יש מישהו מכוער בחיצוניותו ובנפשו כנראה שיש איזה פאק בייצור לא? צריך באמת לשאול לאן צריך להחזיר את הפגומים ולקבל חדשים? סתם סתם, כל אחד יפה בדרכו, אסור לשכוח. אבל אל תהיו יפי נפש גדולים מדיי זה גם סוג של תחפושת אין מצב שזה אמיתי.

נגיד,

אני ממש שונאת ג'וקים..

נכתב על ידי , 10/12/2008 10:35  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-18/12/2008 19:24



Avatarכינוי: 

בת: 36

תמונה




4,706
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפולינומי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פולינומי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)