לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 70





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2024    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2024

ליל הסדר לאורך השנים


טוב. אמרתי שאני מאוד לא רצויה בליל הסדר וזה מאוד מכאיב לי. ככה הם חייה של גרושה עם תעודות ושיש לה בן עם צרכים מיוחדים. חיים על כרעי תרנגולת. רוב הזמן זה לא מטריד אותי אבל בנקודות מסוימות בחיים זה מאוד מטריד אותי. ליל הסדר. איך חגגנו

השנה הייתי במלון עם סוסון. רק ארוחה 

שנה שעברה היה אצלי בבית. די נחמד אבל קטן

לפני שנתיים היה ביערות הכרמל. שוב נחמד אבל לבד

לפני שנה הייתי אצלו

בשנת 2020 היתה קורונה וכא בביתו. אה. תענוג

בשנת 2019 הייתי אצל אמא שלה וכל המשפחה

2018 אני כבר לא זוכרת. הלכנו לחוף התמרים. במשך שנים הלכנו לבתי מלון. גם בראש השנה. אף פעם לא הרגשתי מבואסת כמו הפעם. מאז שההורים נפטרו אנחנו במלון. עד 2019 היינו עושים עם אלעד. עד 2014 היינו עושים אצל אמא. עד 2012 היינו עושים אצל הזקנים. לפעמים ברחנו למלון. לפני זה היינו באמריקה אלעד בכלל לא היה. לפני זה היינו חוגגים גם אצל רבינוביץ לסירוגין ולפני זה היינו רק אצל אמא ולא חשבנו ללכת למקום אחר. גם היינו עושים סדר בגבעתיים. אבל לפני הכל היינו אצל סבתא שבואדי. 

כן היתה לי סבתא אפילו שתיים היה לי סבא היו דודים היו הורים היה בעל היו לי 2 בנים ועכשיו נותרתי לבדי עם בן אחד. השני פרח לו. מדכא ממש מדכא. מזל שכל הזמן אני לא חושבת על זה

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 24/4/2024 15:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פסח


פסח. עדיין יאוש. שוב יאוש. לא יודעת למה. הכל כזה בקטנה הכל עלוב הכל לא באמת

אתמול היינו בבית מלון. אז מה לא בסדר? רציתי להיות עם משפחה. כולם היו עם משפחה חוץ ממני. עד כדי כך אני לא רצויה? עד כדי כך אני לא רצויה. שנה הבאה בחב״ד אם לא יהיה משהו יותר טוב. נשבר לי כבר מזה. נשבר לי מהכל. ייצור נע ונד ללא שורשים. לכולם יש משפחה. רק לי אין. כבר שנים. זהו.  

ורציתי לומר משהו על החטופים. זה יהיה לגמרי לא פופולארי. אני לא נחטפתי. הבנים שלי לא נחטפו. למה שלא אחגוג. בגלל שהם נחטפו? האם מישהו בכה או צייץ כאשר סוסון עבר את התאונה? האם מישהו מודע לאיזה סבל אנחנו עוברים? מישהו בוכה בשבילי? מישהו חושב על החיים העלובים אחרי התאונה? אז למה שאשתתף בסבל של מישהו אחר? כל הזמן וכל מקום חטופים חטופים חטופים חטופים חטופים. די! עברתם את הגבול. לו זה היה תורם במשהו לחזרתם ניחא. זה לא עושה כלום ורק מעיד על הצביעות בהשתתפות בסבלם. איכפת למישהו שאני מיואשת? לא. איכפת היה למישהו ממעלליה של אחותי? לא. אז יאללה מספיק

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 23/4/2024 10:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בלבול פסח


שוב אני מרגישה מוזר. כאילו העולם נשמט מתחת לרגלי. לכאורה הכל הסתדר. אולי זאת הסיבה. כאילו אין על מי או מה לקטר. באמת? או שלא שמעתי חדשות יום אחד. מכל מקום אני מבולבלת מהרגיל מבחינה פיזית גם לא בסדר. היום פסח. ליל הסדר. אולי אני מרגישה מתח מסוים. טוב. פוס. רצות לי המון מחשבות בראש

אתמול היינו אצל אלעד. wawa כבר לא זוכרת אותי. היא שמנה וכבדה. איבדתי אותה לתמיד. העיקר שהיא חיה ומתפקדת. אני אראה אותה הרבה. אני חושבת. אני עומדת להיות סבתא. שרק יעבור בשלום הכל. זה בהחלט שינוי שאני לא יודעת מה יהיה בו. כבר סיבה להרגיש מוזר. גם היה לי מוזר להיות אמא. זה לא פשוט. זה המון אחריות. להיות סבתא פחות אבל גם. אולי זה זה

והמצב טוב? חיילינו חזרו מעזה והחמאס שוב משתלט עליה. הם נהרגו לשוא. החטופים לא חזרו. אצלנו שקט. לכאורה. 

תכנית פינוי בינוי עברה עוד שלב. זה מבלבל אבל ממש. לא חתמתי עדיין. אבל אני לא יודעת כלום. נראה שמספיק סיבות יש לי להרגיש לא נוח ומבולבלת. טוב נעבור את הפסח הזה. נגיד חג שמח למי שצריך נעשה ליל סדר במלון נקי תרופות נעשה קניידלך אולי ינקו את החדר מדרגות צריך להתלבש בהתאם. מה זה בהתאם? בחול המועד ניסע לטייל. אולי. ננסה שוב את נחל ציפורי. ניסע לכנרת לים. זהו. חג שמח

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 22/4/2024 09:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

109,475
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)