לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 70





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2022    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2022

הצרות לא מפסיקות


הצרות הגיעו מהר משחשבתי. אמרתי לבני הצעיר שמלא ביקורת עלי שהחיים זה לא מה שהוא חושב ולא מה שהוא מתכנן. אבל אני חשבתי על דברים אחרים. חשבתי על ילדים למשל שלא ככ פשוט לגדל אותם. חשבתי על עצמי שלא הסתדרתי עם בעלי ושלסוסון קרתה תאונה... כל זה אני...

אתמול נפגשנו בים ולקראת הפרידה היא אומרת: יש לי לחץ תוך גולגולתי מוגבר. אני חיה על תרופות. אין סכנת מוות אבל זה לא חיים. תשכחי מהריון. הבן שלי הנהן בראשו. זה לא קל ולא משמח אמרתי

אז מה יהיה? אני רואה לפני זוג צעיר שהחיים שלהם נגמרו. אין ילדים אין נכדים אין חיים אין כלום. כיצד ימשיכו? ימשיכו יחד? ימשיכו לחוד? או שאולי זה ניתן לריפוי. בויקיפדיה דווקא יש סכנת מוות. במקום אחר ראיתי שזה תוקף נשים צעירות עם נטיה להשמנה. אולי היא תרזה והכל יהיה בסדר... אין ספק שזאת מכה. מכה קשה עבורו מכה קשה עבורה מכה קשה עבורי. מכה קשה עבור משפחתה. שרק נהיה בריאים

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 7/8/2022 15:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



109,472
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)