לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 70





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2022    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2022

25.9


ב25.9 יש לי יומולדת. ב25.9 ערב ראש השנה. ב25.9 אני נוסעת לדרום איטליה

לכאורה זוהי תוכנית מצויינת לראש השנה. זוהי תכנית מצויינת ליומולדת. זהו שלא. 

ראשית איפה נחגוג את ראש השנה? חשבתי שבחבד. כמו ליל הסדר בברצלונה לפני 5 שנים. אין חבד בנפולי. לא חוגגים. אין ראש השנה. 

טוב נהיה שלושתנו יחד ובראש השנה לא חייבים לעשות חגיגה מיוחדת. נאכל במסעדה טובה וכך נקבל את השנה החדשה. זה לא משהו אבל בסדר סביר באסה. לא יודעת למה המשכתי להתעקש. אין חגיגה אין נסיעה. פשוט לא רציתי להסתבך כמו שקרה בפסח האחרון. 

חוצמזה אני נוסעת לחול אהיה במקומות יפים אהיה על הווזוב בפומפיי סורנטו אמלפי פוזיטנו... אבל ירד גשם. כל הזמן ירד גשם. איך נטייל על הווזוב איך אראה את הנוף של סורנטו ואתרחץ בחוף של אמלפי?

לא בא לי לנסוע. איך יורדים מהעץ הזה?

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 21/9/2022 19:49  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-23/9/2022 12:55
 



18/9


שוב המצברוח הזה שאני לא יודעת מה לעשות איתו

היום יש לו יומולדת. אנחנו לא חוגגים. אולי הוא חוגג אבל לא איתי 

בעצם אף פעם הוא לא חגג איתי. רק שפעם אמרתי הוא עוד יחגוג. עכשיו אני אומרת לעולם לא

גם אז הייתי מבואסת....

זהו. יותר מזה אני לא מסוגלת לבטא

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 18/9/2022 12:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אייפון חדש


בנוסף לכל העומס קניתי אייפון חדש. איך נושא האייפון מגיע לישראבלוג? מיד

ובכן בלב השבוע הכי עמוס בשנה בו היתה לי הצגה מסיבה עוד מסיבה חזרה והוא עוד לא נגמר החלטתי לקנות אייפון חדש. זה מכיוון שהאייפון שלי מלא. אז הלכתי לקנות מתנה לחברה וכבר קניתי אייפון. זה לא היה פזיז. חשבתי הרבה זמן לקנות אייפון. ורציתי אותו בתנאים מיוחדים שהתמונות ואנשי קשר והווצאפים ישארו באייפון הישן ואתחיל לעבוד מחדש. אם אני רוצה אוכל להעביר קטעים נבחרים לאייפון החדש. 

חשבתי שכל זה לא אפשרי אך נציג המכירות אמר שזה אפשרי. אני נשארת עם אותו מספר רק יש לי שם Apple ID חדש. רק שכחתי את עניין האפליקציות. גם זה חדש. אז את כל המשחקים צריך להתחיל מההתחלה. לא זה לא יתכן. והכי גרוע פייסבוק. הייתי צריכה לפתוח את פייסבוק מחדש. לא זה לא ייתכן. בקיצור החזרתי את הסים לאייפון הישן ואילו החדש עומד בסלון כמו אבן. עד יעבור העומס אבל בינתיים יש לי מעמסה רגשית מיותרת

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 16/9/2022 07:28  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-18/9/2022 07:28
 



לדף הבא
דפים:  

109,459
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)