לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"Love is suicide"


החיים שלי...כמעט הכל...חלק גדול ממה שקורה לי ביוםיום!!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

אמממ פוסט


אמממ אמרתי שאני יעדכן אחרי הרבה זמן

והנה אנימעדכן

אבל אנימעדכן על דבר אחד

על ק-ו-ק-י

אני אוהבאותך כל כך יפה שלי

אני לא מאמין ששרדנו כל כך הרבה

והצלחנו לסדר הכל

ואנחנו ביחד

ואני אוהב אותך כל כך

אני מקווה שהקשר שלנו יחזיק למרות המרחק ולמרות הקשיים

אנחנו חזקים כרגע יותר מהכל

ואני אוהבאותך כלכך יפה שלי

אנייעשההכל בשבילך

אני מקווה שאת תחכי עדשאני יחזור

ואנחנו רואים אחד אתהשני בקרוב יפה שלי

סופסוף

אני כלכך מתגעגע

חיים שלי

אניאוהבאותך

3>

i love you

נכתב על ידי , 27/9/2007 16:43  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-29/6/2008 12:53
 





כינוי: 

בן: 33

MSN: 

תמונה




24,819
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYuda אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Yuda ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)