לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!SketchBook


החיים בין הדף לעיפרון

Avatarכינוי:  ZoeyArt

בת: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2014

קניות לרוב, ציור ומפגש אקיפויו ♥


ערב קסום!
טוב, אז לא עדכנתי מלאאאא זמן ויש לי מיליון ואחת דברים חדשים!
בזבזתי כ"כ הרבה כסףף... אין קניות עד השנה הבאה בערך!איפה מוצאים פיקסלים יפנים ? [חובבי יפנית ואנימה בטח יעזרו]
נחלק את הפוסט לקניות מהארץ שעשיתי בימים האחרונים, ואחר כך הזמנה מHONEY COLOR שקיבלתי מזמן יחסית איפה מוצאים פיקסלים יפנים ? [חובבי יפנית ואנימה בטח יעזרו]
 כובע מושלם מלוצ'י -70 ש"ח
 בגד ים מטופטן- 50 ש"ח
עוד בגד ים!
 חלק עליון מפוראוור21 - 66 ש"ח
 חלק תחתון מH&M- 50 ש"ח
 גופיית בטן מתוקה מH&M -30 ש"ח
 חולצה עם ציור של פיל ועליונית שחורה מתמנון- נראלי ש40 ש"ח כל אחת
img1399985875903
משקפי שמש מאופטיקנה, יש לי כאלה פנים קטנות שהייתי צריכה לקחת דגם ילדים איפה מוצאים פיקסלים יפנים ? [חובבי יפנית ואנימה בטח יעזרו]... מביך נורא.
מימייה ומוס גוף בריחה דובדבנים מללין
מייקאפ מינראלי, קונסילר, סומק וספריי פריימר מIL.MAKIAGE- הם היו סופר יקרים אבל רבתי קצת ועשו לי הנחה של 2+2 ;)
זה עדין היה קצת יקר, אבל רוב המוצרים שיש לי בבית פוגעים קשות בעור ובעיניים שלי.. נראה אם הם שווים את זה.
נעבור להזמנה שעשיתי מהאתר HONEY COLOR
האתר מאוד ידידותי למשתמש, המחירים סבירים ויש משלוח אקספרס למזמינים מעל 100$ (מומלץ להתאגד ולהזמין יחד!)
כל ההזמנה~   החזיר הצהוב הוא קייס לעדשות שקיבלתי מתנה, כנ"ל לגבי הקייסים הצבעוניים :)
ריסים תחתונים- השמאליים הם פשוטים במיוחד, אבל אני אוהבת שהם נראים טבעיים...
אחד הדברים היותר מגניבים- מסקרה לגבות! 
חיפשתי אחת שתתאים בדיוק לצבע השער שלי, ובמקור רציתי לקנות של DOLLY WINK בכלל... אבל למזלי יצא לי ממש טוב!
חוץ מזה, הזמנתי 3 זוגות של עדשות. בפועל קיבלתי 4. 
אני לא יודעת אם זה היה כי הם ממש חמודים או בטעות, אבל מי אני שאתלונן 
את העדשות קיבלתי באריזות החמודות האלהth_Rainbow.gif
 ואלו הצבעים:
שני העדשות התחתונות הן TRICOLOR (GEO) ואני חולה עליהן! 14.2 MM אם אני לא טועה..
הכחולות העליוניות הן SUPER PINKY 14.8 MM.
את החומות קיבלתי במתנה והן של FLORA 15 MM.. אני לא כ"כ אוהבת אותן :\
לקראת סיום- ציור חלקי~
ניסיון ליצירת תווי פנים ודמויות ראליסטיות יותר.. אמורה להיות דמות 'רעה'- בזה נראלי שהצלחתי לשם שינוי
dffd
דבר אחרון הוא המפגש יד שניה של AKIPOYO המקסימות!
נפגשנו בגן ליד הסנטר, אכלנו ריבר ורי:בר, קנינו ומכרנו בגדים צילמנו תמונות וסרטונים ובסוף אכלנו שוב.
היה ממשממש כיף ונחמד לפגוש את כולן!איפה מוצאים פיקסלים יפנים ? [חובבי יפנית ואנימה בטח יעזרו]
אני וג'ורג'י הנסיכה!
כולן ביחד ♥
חפירה. זהו להיוםםם ! אפילו שמתי סמיילים, מי היה מאמין ;)
נכתב על ידי ZoeyArt , 13/5/2014 19:37  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Serious ב-19/12/2017 13:23
 





11,900
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , יצירתיות , ציורים ואיורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לZoeyArt אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ZoeyArt ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)