לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Image Hosted by ImageShack.us

All the beauty I see All the beauty I feel All the beauty in this world There is nothing Compares To You יצאתי לעולם האמיתי

כינוי:  LOREN 86

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

תשובות לשאלון השבועי


האם את מגדירה את עצמך כאדם שמח?
אני אדם לא שמח בדרך כלל

מה את חושבת על הצבע ורוד ?
נורא מזעזע
פרחי

כל כמה זמן את נכנסת לדיכאון? למה?
מידיי יום

איך את מבטאת שמחה?
משתגעת

איך את מבטאת עצב?
בדיכאון

חברייך מגדירים אותך כאדם פסימי או אופטימי?
פסימי ביותר

ובהמשך לשאלה הקודמת, איך את מגדירה את עצמך?
אדם פסימי..

נכתב על ידי LOREN 86 , 18/8/2005 19:25  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


האם את חסידה של קורנפלקס בתור ארוחת בוקר?
אין לי כל כך זמן לאכול ארוחת בוקר .
אבל אני חסידה של קורנפלקס בכל זמן

האם את מעדיפה את הקורנפלקס הישן והטוב, או בעד החידושים מלאי השוקולד ושאר דברים?
הישן והטוב

תלמה או קלוגס? (מסתבר שזה הבדל מהותי למדי)
לא יודעת..

יותר חלב או יותר קורנפלקס?
יותר קורנפלקס

כף או כפית?(גם זה, מאוד מאוד מהותי. כל משתמש בכפית יעיד!)
כפית!! יותר לאט

האם תאכלי קורנפלקס גם בלי חלב (בשקית, למשל)?
אני אוכלת קורנפלקס בלי חלב

לסיום: עכשיו את הולכת לאכול קורנפלקס, או שאת זורקת את כל הקופסאות מהבית?
אין לי קורנפלקס בבית :(

נכתב על ידי LOREN 86 , 8/8/2005 16:21  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





7,976
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLOREN 86 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LOREN 86 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)