לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חשישניקית בגמילהה


זהו בלוג לסטלנים... שששש :X


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

תם עידן הסטלה


וווואו כמה זמן כבר שלא רשמתי בבלוג..!!! כמה חודשים טובים.. ויודעים מה? התגעגתי..

כן, למי שתוהה אני עדיין חייה ות'אמת חייה לי לחיים שקטים למדיי. בלי הרבה הסתבכויות ורעש מסביב..

כמעט ולא מעשנת ולא שותה הדבר היחיד שעוד נישאר מהחשישניקית המקורית זה האהבה לסקס, עליו אי אפשר לוותר =)

אז תגידו מה שתגידו אבל כל הסטלות האלה מזזיזות לי בדיוק חצי פיטמה ואולי אני כבר לא מצחיקה או משוגעת או מיוחדת שאפשר להתלהב ממנה או לפחות להיגעל את הכיף שלי אני מקבלת מנס-קפה וזיון טוב..

 

{פאאאק אני קוראת את זה ומרגישה שזה בלוג של גרושה בת 40+}

 

שמרו על אופטימיות יאי!



נכתב על ידי חשישניקית בגמילהה , 6/4/2008 01:06  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  חשישניקית בגמילהה

מין: נקבה

תמונה




3,530
הבלוג משוייך לקטגוריות: כלכלה וצרכנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחשישניקית בגמילהה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חשישניקית בגמילהה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)