לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

כן... צדקתם... זה סתם עוד בלוג... אהבה, אכזבות, חברים, צחוקים... ולפעמים סתם עוד משהו שעבר עלי... תהנו!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

שיר חדש מבית היוצר.... שלי


 

אז ככה... אתמול נפלה עלי מוזה... זה מה שיצא... זאת רק כתיבה ראשונית...

אין עוד שם... אולי - שכחת... למרות שזה קצת צפוי.... נראה כבר...

תהנו!

 

"לא, אל תשכחי, שאהבת אותי

עכשיו, כשאת איתו, אל תשכחי

תראי, אני עוד כאן, אוהב אותך

רק, ביקשתי את אהבתך... שוב

 

אני עדיין פה, ואת כבר עם אחר

רק תזכרי שאני... אוהב אותך יותר

והמיטה שלי ריקה בלעדייך, וכך גם הם חיי

 

לא, אל תשכחי, שאהבת אותי

עכשיו, כשאת איתו, אל תשכחי

ואת קמה עם אחר, אבל אני נרדם איתך

כשעוד גל תוקף, הלב, הוא לא שכח

וכשאני בוכה אני כותב לך עוד שיר

אבל עמוק בפנים יודע ששכחת... שכחת!"

 


 

ובהמשך לשיר... השיר הוא רק מוזה... זה לא באמת מה שאני מרגיש כרגע (כי כן הרגשתי ככה בעבר...)

אחלה תקופה עוברת עלי...! טפו טפו טפו שרק תימשך

החלטתי לצמצם קשר איתה... היא לא שם בשבילי... היא לא נותנת מעצמה לקשר הזה כמו שאני נותן...

הורדתי ציפיות... (לא שהיו לי...) ומעכשיו אני אדבר איתה כשאני ארצה... ומשום מה... אני לא בטוח שאני רוצה כבר...

אני לא יודע למה בכל פוסט אני מדבר עליה... היא כבר לא חלק מהסדר יום שלי... כנראה זה ההרגל שהבלוג הזה נפתח כדי לדבר עליה... טוב נו... מוזר

 

ו... הגיע הזמן... החלפתי שיר רקע... אני מאמין שאתה תכירו את השיר... שיר ענק... תהנו!

נכתב על ידי עזבו... , 21/2/2007 03:55  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני ב-30/5/2008 16:55
 





כינוי:  עזבו...

בן: 35




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעזבו... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עזבו... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)