לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

ללחוש לאדמה


all the unborn chicken voices in my head

Avatarכינוי:  פרוטגונה

בת: 31



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2017

הסוף של ההקדמה


לכל דבר יש סוף

חוץ מלאין סוף

לכל דבר מוחשי יש סוף

גם אם הוא רחוק

גם אם לא יודעים מתי הוא יהיה

אולי מחר

אולי לא

 

הנשמה, אין לה סוף

 

האהבה, אין לה סוף.

 

הבלוג הזה הוא כמו הקדמה

עשור של הקדמה יחסית מתועדת

של החיפוש שלי אחרי המקום שלי

של שאלות ותשובות

תהיות, חוויות, מסקנות, זכרונות

הקדמה לחיים איתך

 

ברגע שראיתי אותך ידעתי שאתה הולך להיות החבר הכי טוב שלי

וזה הרגיע אותי, להתחיל ככה את התואר עם חבר טוב

כשנכנסתי לבית שלך הרגשתי לגמרי בבית

ועכשיו יש לנו בית שלנו

וזה מה שיש לי

ויש לי הכל

 

אני לא מי שהייתי פעם

אני פשוט אני

ואני מעולה

ואני משתפרת

ונהיית עוד יותר מעולה

 

קצת מכורה

בשנתיים האחרונות היו ממש כמה לילות ספורים שישנתי לבד

אני מאוהבת כמו בשבוע הראשון

כל הזמן

מתרגשת

 

זה בסדר אני גם מודאגת כל הזמן

מהמצב של האנשים שקרובים אליי

מהמצב בבנק

מהמצב שלי- כמה אני קרובה או רחוקה מלהיות מושלמת

ומה זה מושלמת ואם אפשר להגיע לזה

ואם מותר להניח לזה

מהבריאות שלי

מהיכולת שתהיה או לא תהיה לי לאהוב את הגוף שלי גם אחרי הלידה

אני מנצלת את הזמן בינתיים שהוא יפה 

הוא עוד לא הוכיח את עצמו בלהיות עוד משהו בינתיים

עובדת על החוזק

 

כל כך הרבה דברים היו יכולים להיות יותר טובים אם הייתי מתאפסת יותר מוקדם

אבל אז לא הייתי אני ולא הייתי חווה את הווה הנפלא הזה

 

 

***

 

הכי נוח להקליד בחלון הזה של העריכה

אבל הישראבלוג יש לו סוף.

ובסוף, בלי לשים לב, אני גוללת למעלה לראות כמה זמן לקח לי לכתוב.

 

שעה.

 

 

יאללה לעבודה.

 

 

 

נכתב על ידי פרוטגונה , 12/12/2017 20:39  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Fields ב-28/12/2017 04:23
 





45,374
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , יצירתיות , מוזיקאים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרוטגונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרוטגונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)