לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Just a little bit stronger



כינוי:  ^!Ad! IztH@k^

בת: 33

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008


כבר לא יודעת מה הולך איתי..
כל הזמן בעליות וירידות.. עד שאני חושבת שהכל טוב ויפה
פתאום משו הורס את זה.. ודי חבל:\
אני מוצאת את עצמי נכנסת לבלוג רק בשביל לעדכן שאני מרגישה שמשו לא טוב
או משו מוזר כבר לא יודעת..
חשבתי שאני אוכל לכתוב פה לא רק שרע לי או לא טוב לי או סתם מוזר לי
אלא גם דברים אחרים.. אבל משום מה אני לא עושה את זה
ובגלל זה יש תקופות ארוכות שאני לא מעדכנת כי אני לא מרגישה צורך להוציא משהו
אני די מרגישה מוזר.. כאילו לא קורה משו רע או שלא טוב לי
פשוט הרגשה כזאת כרגע כאילו משו עומד לקרות או לאדעת מה
באמת שכבר הפסקתי להבין את עצמי כבר מזמן.
אני לא מדברת איתו חודש+ וזה די עושה לי טוב.. כי אני כבר מתחילה לשנוא אותו
הוא עושה מלא מלא דברים מסריחים וסבבה שימשיך לעשות אותם
וישכח מזה שאני אדבר איתו.. כי הוא רק גורם לי יותר לשנוא אותו
ולהיזכר בדברים שהיו ולהצטער עליהם.. כל פעם מחדש..
ועוד הוא אומר לי שאני תקועה בעבר.. איך לא?! א אני שמה לב איזו טעות עשיתי
וזה גרם לכלכך הרבה דברים מסובכים אז למה לשכוח?
נקווה שיהיה טוב:]

חזרתי לכתוב.. זה כנראה באמת עושה לי טוב
אז אחרי הפסקה גדולה אני כתבתי כבר איזה כמה..
גם בגללו גם בגללם וגם בגלל עצמי..(אל תנסו אפילו להבין)

טוב אני מפסיקה לחפור כבר פה.. יום טוב
נכתב על ידי ^!Ad! IztH@k^ , 11/3/2008 14:25  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ענבל ב-12/3/2008 17:24
 




לא נראה לי שיש אנשים שקוראים פה אבל לא ממש איכפת לי..
אני פשוט כותבת בשביל לפרוק קצת.. וכי אולי כן יש בנאדם-שניים שקוראים פה.
מהפעם האחרונה שעידכנתי השתנו והסתדרו הדברים
וממש טוב לי עם זה.. דיברתי עם מי שהייתי צריכה כדי להרגיש טוב יותר
וכדי לסדר את הבלבול וריב שנוצרו בגלל אי הבנות מסויימות.
איתו אני לא מדברת ות'אמת שזה די לא מזיז לי.. ניסתי לדבר ולא הלך
נהיה רק יותר גרוע אז עדיף שישאר ככה גם ככה הוא לא מנסה להבין.

בבצפר הולך ככה ככה.. היה חרא ועכשיו אני מקווה להתחיל לשפר קצת הרי אני מסוגלת לזה
אם כל השנים ישבתי על ממוצע 90 ומעלה למה שעכשיו לא?
חשבתי שהשנה הזאת היא לא השנה שלי מבחינת לימודים הכל הלך לא משו
חוץ מכמה מקצועות.. אבל החלטתי לקחת את עצמי היום ישבתי והקשבתי וכתבתי בכל השיעורים
אני חייבת כי זאת השנה האחרונה ולא השקעתי לשווא כל השנים האלה.. אז שיהיה לי בהצלחה!
אתמול היה דווקא חרא היה יום ארוך למדתי מ7 בבוקר וסיימתי את כל הדברים הקשורים ללימוידם ב11 עם הפסקות
ממש קצרות.. מתוך 8 שעות לימודים בבצפר הייתי 5 בחוץ..:\(לא טוב:\)

יש פשוט אנשים שמעלים לי את החיוך.. תודה לכם...!

חן את החברה הכי טובה שהייתה לי בחיים באמת שאני אוהבת אותך
וכל הזמן מודה לך על הכל..! אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדייך באמת.
הייתי מתמוטטת בלעדייך.. לא היה מי שיחזיק אותי..
אז תודה רבה רבה על הכל...! ואני מצטערת אם אני חופרת לך יותר מדי לפעמים ומציקה קצת חחחח
(תבליגי על זה..[: )

ממ נשאר חודש ושלושה שבועות ככה שיגמר המלווה.. מחכה מחכה:]
מתי שאני אוכלל אני לוקחת את האוטו ונוסעת לנורדיה לענבל... אני חייבת לה:]

שיהיה המשך יום טוב ושבוע טוב.. אוהבת עדי3>
נכתב על ידי ^!Ad! IztH@k^ , 4/3/2008 14:56  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ^!Ad! IztH@k^ ב-7/3/2008 14:03
 





4,092
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל^!Ad! IztH@k^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ^!Ad! IztH@k^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)