לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

TAKE 2


כינוי: 

בת: 35

ICQ: 272040063 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2009


היית שם בתקופות הכי קשות שלי וגם בתקופות הטובות

עברת איתי את ההתאהבויות, את שברונות הלב, עברת את כולם והיית שם

היית הראשון מהמשפחה שידע שאני מעשנת סיגריות והראשון שידע ודאג כי ניסיתי גם דברים אחרים

אף פעם לא התחשבנת איתי, הבאת לי כסף אהבה ואוזן קשבת יותר מכל בנאדם אחר

בגלל הסטטוס המוזר שלך של חבר\בן משפחה תמיד הרגשתי הכי בנוח איתך ואתה תמיד היית הכתובת כשלא יכולתי לדבר עם ההורים

 

אני הייתי בשבילך כמו בת, ראיתי אותי גדלה, צפית בי מהצד עושה את הטעויות שלי, אך פעם לא התערבת, פשוט היית שם

ועכשיו אתה כבר לא

כבר לא תהיה יותר אם אני אצטרך כסף לסיגריות או טרמפ או סתם אוזן קשבת

אבל אולי אני באמת כבר לא צריכה

שמרת עליי בצורה הכי טובה 20 שנה, גידלת אותי וטיפחת אותי

ועכשיו היה הזמן שלך ללכת, השארת אותי להתמודד לבד כי עכשיו אני כבר יכולה

 

ראית אותי פעם אחרונה לפני 3 שבועות וראיתי בעיניים שלך את הגאווה, גדלתי יפה מאוד אני יודעת

הרבה מזה בזכותך אני רוצה שתדע את זה

אני בטוחה שאתה צופה בי מלמעלה ואתה תהיה שם בחתונה שלי,אין לי ספק

אני תמיד הייתי הבת שלך, החוויה המתקנת לבת הדפוקה שלך

אהבת אותי וטיפחת אותי

ואני לא אשכח את זה בחיים

 

אני אוהבת אותך

 

R.I.P

נכתב על ידי , 8/8/2009 13:55  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





15,035
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללרה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לרה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)