לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Image Hosted by ImageShack.us

כשהעלים נושרים, מגיע הסתיו. אצלי הם לא מפסיקים לנשור.

כינוי: 

בת: 34

ICQ: 240556711  





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

הלפני.


הימים שלפני, הספירה לאחור: נותרו שלושה ימים לגיוס.

זה בהחלט לא נחמד הימים הללו.

לישון הרבה בלילה אני לא מצליחה, הראש מתפוצץ ממחשבות על מה יהיה, ואיך יהיה, ומי יהיה, ומה נעשה, והשאלה הגדולה האם זה יהיה כמו שחשבתי.

והכאב ראש הכרוך בלארוז תיק.

שתבינו, אני אחת מהאנשים שלפני טיול אורזים את התיק בבוקר הטיול שעה לפני היציאה מהבית, או במקרה הטוב בלילה.

איך לעזאזל אני אמורה לארוז תיק יומיים לפני? ומה לקחת?

סרקתי את כל אתרי הצבא האפשריים, עברתי על כל הרשימות המומלצות ואפילו הכנתי רשימה משל עצמי (מה שלעולם לא עשיתי קודם).

ואני כמעט בטוחה שיהיו מספר דברים שאני אפספס.

ועדיין אני לא קולטת שביום רביעי בבוקר עומדים להתהפך לי החיים לחלוטין.

זה לא שלא ניצלתי את הזמן כראוי.

טסתי לחו"ל, לפריז, נסעתי לאילת , נפגשתי עם מכרים חדשים וישנים, ועשיתי כל שביכולתי כדי לא לומר, חבל.

אבל כמובן שזה לעולם לא מספיק, ותמיד יש אינספור אפשרויות לעוד.

אני לא מתחרטת על ההחלטה שלי ואני יודעת שבחרתי בדרך שהכי נכונה לי.

אני רק מקווה שהדרך לא תאכזב אותי, ותאמת את ציפיותיי כלפיה.

אני יודעת שהרבה אנשים איבדו את עצמם בצבא, אך מנגד מספר לא מבוטל של אנשים אחרים הפכו את זה לדרך חיים.

כל מה שאני מייחלת לו, הוא להצליח לסיים את השלוש שנים הללו בגאווה והנאה ללא כל שמץ של חרטה.


אתמול טיילתי לי ברחובות נווה צדק הקסומה ונתקלתי בבניין שהיה כתוב עליו שיר ללא שם.

זה ממש ריגש אותי כי מספר השורות המועט הצליח לעורר בי ייחולים ליום שבו השיר הזה יהיה רלוונטי גם כלפיי.

אני מאחלת לכולנו שנמצא את האדם שלו נוכל להקדיש את המילים הללו ובעצם ליום שבו נאהב ונרגיש נאהבים.

אני חושבת שלכן אף אחד לא חתם את שמו על השיר, הוא פשוט אוניברסלי ונוגע לכל אחד מאיתנו.

 

שמך מתגלגל בלשוני,

ונבלע בגרוני,

וזורם במחזור

דמי,

מרטיט נשמתי,

מפעים ליבי,

טווה חוטי זהב בחלומותיי,

נילחש בשנתי

                  ומרקיד

                           גופי.

נכתב על ידי , 29/7/2007 19:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לפעמים חלומות מתגשמים.


אז מסתבר שאם מתעקשים מספיק ואם באמת רוצים אפשר להגשים חלומות. גם אני אף פעם לא האמנתי ב"אין דבר העומד בפני הרצון" (ושלא תעזו להשלים באיזשהי צורה הנוגעת לאיברי מין), אבל היום הוכיחו לי שהכל אפשרי.

בדיוק כשכבר אפילו אני איבדתי אמונה בעצמי וביכולת שלי לשנות דברים, הפתיעו אותי.

אולי הצבא לא כזה אטום בסופו של דבר... (נננההההה).

מה התגשם אתם שואלים?

ובכן זה עלול להישמע תמוה ללא מעט אנשים אבל מאז גיל 15 בערך, חלמתי להיות קרבית ולשרת כחיילת קרבית לכל דבר.

התמיינתי לטיס (ולא עברתי), עשיתי גיבוש לוחמות (וקיבלתי תשובה שלא הגעתי בכלל לגיבוש אבל הייתי שם, אני לא הוזה), והזיכרון של הפלאפון שלי מלא במספרי צבא עד כדי כך שאני חושבת שכבר מזהים את הקול שלי שם.

בכל אופן בסופו של דבר התמיינתי לרפואה ועברתי לחובשים וויתרתי על הקרבי במחשבה שאין שום דבר לעשות בנידון.

לפני כמה ימים היה לי כנס מתגייסים והלכתי לדבר שם עם כמה חיילים וקצינים והתברר שיש עוד מה לעשות, ועשיתי.

וחיכיתי בכיליון עיניים לתשובה והיום קיבלתי אותה, אני הולכת להיות לוחמת.

במג"ב.

3 שנים.

מילואים.

4 חודשים טירונות.

יציאות פעם ב... (3 שבועות?!?!?!)

ואני מחוייכת.

אני מחוייכת כי הצלחתי להוכיח לעצמי ולעוד כמה אנשים שאני יכולה, שאני יכולה להתעקש על משהו שחשוב לי וגם להשיג אותו בסופו של דבר.

עכשיו רק צריך לדאוג לכך שאני לא אתאכזב ושאני באמת אצליח לשרוד שם 3 שנים ולא לאבד צלם אנוש.

 

הדבר היחיד שמדאיג אותי הוא, מי לעזאזל יצא איתי עכשיו? :)

נכתב על ידי , 2/7/2007 22:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,171
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMAU אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MAU ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)