לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


our cruelty will eventually kill us all.

Avatarכינוי:  Jimmy_x

בת: 31

ICQ: 296032600 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

פוסט מסכם. + תמונות נאחוי.



YO!

ווסאפ?

אז עכשיו כבר 8 בערב ועוד כמה שעות כבר צריך לקום לביצפר,

אז אפילו שמחר כיתה י' והכל חדש כזה וכל השיט, עדיין כ"כ לא בא לי.

למה אין שביתות בלאט?!??#?@$?$%^%^?^%

אם היו שביתות הייתי טסה לספרד ><"

גם נדפקתי בחרא כיתה עם אנשים מטומטמים אחושרמוטה, אבל טוב נו, אנקה הסקסית איתי! DDDDD;

ילדי כאפות - היר ווי קאם! מועחעחעחעחעחעח..


בכל מקרה, השנה הזאת הייתה, לדעתי, השנה הכי טובה שאי פעם הייתה לי.

קרו כ"כ הרבה דברים שאם אני אתחיל לרשום על כל אחד מהם בנפרד, הפוסט הזה יימשך עד סוף השנה הבאה נאחוי.

הכרתי כ"כ הרבה אנשים, ועשיתי איתם דברים שלא ציפיתי מעצמי לעשות בכלל,

והעיקר - נהניתי מכל רגע.

טוב נו, זה בטח סתם נראה לי ככה עכשיו, בטח שהיה גם קצת עצוב מדי פעם, אבל בגדול - היה ענק.

הופעות, השתכרויות, ערים אחרות, חוויות מסוג שונה [אוי מי שכבר יודע יבין..], מלחמות כפכופים ופאק, כ"כ הרבה יותר.


על החופש הזה אני לא אתחיל לדבר בכלל, פשוט מושלם.

לגמרי לקחתי את עצמי בידיים, ויודעים מה? כן, אני גאה בעצמי. (:

פסיכולוגיה בשקל, אני סתם מעפנה XD

ועבדתי, ועשיתי כסף, וכמובן יומולדת,שאגב עדיין לא פירטתי עליו XD [בהמשך].

וסרטים , וכמובן, עוד אנשים חדשים, שאחד מהם הפך לנורא נורא מיוחד בשבילי. <:

3>. אני לא אפתח פה לשטן בינתיים, רק רוצה שתדעו שטוב לי, אז בואו נסתכם בזה. מילא, מי שאמור לדעת כבר יודע.(:

ובאמת השתדלתי לשמור על קשר עם אנשים שחשובים לי, ונראה לי הצלחתי עם רובם, אז סבבה.

אפילו שגיליתי שכמה אנשים הם סתם חרא ושהם ילדים קטנים שאין לי מה לעשות איתם בכלל, שיזדיינו.

מצד שני, כמה אנשים שנראו לי כ"כ לא בוגרים הוכיחו לי את ההפך, ועדיין היה איתם מצחיק אחושרמוטה.

יוווו, גם כמה שיחות נפש עברתי החופש, עם הרבה אנשים, בעיקר נילצ', אנקה ולידקה.

ואם כבר הזכרתי אתכן, רק רוצה לומר שאני אוהבת אתכן המוןהמון, אתן אפילו לא מתארות כמה.

הא והיום בנות שעשינו בריכה היה אחד מהדברים הטובים, שהיו.

אוחחח אני אסתום ת'פה.! כי אם לא עכשיו, אני כבר לא אצליח יותר. XD


יומולדת,

אז כולם יודעים שזה היה ב-11,

אז אני זוכרת שהופצצתי במזל"טים, ושהייתי נורא נורא מאושרת באותו היום. P:

תודה 3>

אז בבוקר סבתא שלי נכנסה עם 100 דולר, מזל טוב. מועחעחעח.

אח"כ היא הלכה ודנה ועדי באו עם בלונים. DD: אוהבת אתכן הכי שבעולם. P:

ואז אנקה, לידקה ונילצ'ס באו והיינו אצלי והיה אחלה D:

וכבר כתבתי בפוסט הקודם, אבל למי שפספס - קיבלתי מחוך *_* [סגידה להורים],

והוא פאקינג סקסי!#@$#$#@  וגם גיטרה <: ואפילו למדתי כמה אקורדים. P:

אז קיצר לקח להן שעה לשים אותו עליי כמו שצריך XD אבל זה היה שווה את זה.

ואז יצאנו, ואף פעם לא הרגשתי כ"כ טוב כמו אז, זה היה ממש סוס.<: הייתם צריכים פשוט לראות את הבעות הפנים של האנשים ברחוב למראית ילדה הולכת עם מחוך ומגפיים בגובה של סבתא שלהם XDD

יום אחרי זה, אני ולידה חגגנו והזמנו מלא אנשים וקנינו בירות וודקה, וכמובן ששוב שתיתי יותר מדי נאחוי,

למה זה תמיד קורה לי ביומולדת שלי בלאט?! אז תודה שוב לאנשים שעזרו לי, אני אוהבת אתכם מלאמלא. 3> D:

ואז חזרתי הביתה ונרדמתי באמבטיה. לא משנה. V_V


תמונות!@!##$%$## D:

בקניון לפני איזה כמה זמן XD

 

 

בגן המגנים  <: איזה חיוך דפקתי XD

 כוסיות.3>

 

בבריכה.(:

paka-1.jpg picture by annjim     (:

 

עאהעאהעה תעשו אותי.RAWR.

DSC00302.jpg picture by Annka147 DSC00197.jpg picture by annjim

 

מתה על התמונה הזאת@#@$# , אנה ואני 3>

DSC00136.jpg picture by Annka147 

 

עם המחוך, והבלונים של דנה ועדי 3> D:::::

Picture116.jpg picture by annjim Picture118.jpg picture by annjim

 

DSC00157.jpg picture by annjim האאעהאעה זה עושה ציצים כ"כ יפים. X=


עוד משו, אנה ובנדור, זה פחות או יותר המקום היחידי שבו עוד לא רשמתי לכם מזל"ט, אז הנה זה,

אני אוהבת את שניכם המון המון ומאחלת לכם ים ילדים פריקים קטנים והמוןהמון אהבה.<:

 מה שמזכיר לי, אנה, שלחי לי ת'תמונה שלי ושל אלכס.(:


אז זהו נראה לי, מספיק כבר, לא? חפרתי XD

אז אני זזה לעשות כפיפות בטן כי זה חשוב ואז לחפש עוד איזה משו לעשות עם עצמי,

מאחלת לכוווווווווווווווווווווווולם תחילת שנה מצויינת, ויאללה, זין על כולם - נחיה ונראה. <:

ועוד משו קטנטן, HIM FOREVER! יאללה שיגיע כבר האלבום בחדש נלך לקנות. (:

 

לא מאמינה ששעה שלמה ישבתי על הפוסט הזה. V_V מצב קשה.

 

comment.xx.

נכתב על ידי Jimmy_x , 1/9/2007 20:03  
122 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Jimmy ;D ב-6/9/2008 00:33
 





10,188
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJimmy_x אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Jimmy_x ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)