לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 32

ICQ: 204527790 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

..


טוב אז ככה..

אני לא יודעת מה לעשות יותר..

אני לא יודעת מה רוצים מימני..

ואני ממש אבל ממש לא יודעת עם אני רוצה להמשיך לחיות...

אז נכון, יש אנשים שיגידו שיש לי באמת חיים שווים ושלא חסר לי כלום..

אבל כן חסר לי, ולא סתם חסר לי הדבר הכי חשוב שאני צריכה..

מישהו שיהיה איתי ולא רק שטוב לי גם שרע לי..

מישהו שחושב שהוא איתי ואומר את זה לא באמת אומר שבשנית האמת הוא יהיה שם..

אז נכון יש לי חברים..

ונכון אני לא לבד אף פעם...

אבל שאני צריכה שמישהו יהיה לידי אני מוצאת את עצמי לבד ואין לי למי ללכת אין לי מי שיביא לי חיבוק חם שקר לי...

ואין לי מי שיגיד לי שהכל יהיה בסדר בסוף..

ואין לי מי שלא יעזוב אותי שיהיה לי קשה..

אז אני לא יודעת מה אני יעשה בסוף אני רק יודעת שעכשיו מאוד קשה לי ואין לי כוח לאף אחד..

אני צריכה אותך.. והמין לא ממש משנה לי עכשיו.. שזו תיהיה בת או שזה יהיה בן רק שיהיה לי על מי לשים את הראש שלי שקשה..

 

עד כאן הדסוש:[

נכתב על ידי , 12/9/2007 10:48  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של כסף בקלות ב-12/9/2007 10:51



1,313
הבלוג משוייך לקטגוריות: צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להדס המלכע (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הדס המלכע (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)