לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני וקנשין


נכון שכיף להתעסק בתפל?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2008

מתנה לאהובי הגוי


כריסמס בפתח, ולכבוד המאורע הכנתי שי ליקירי דולנדליניו: בובה של סינטרקלאס.

 



 

אתמול שלחתי אותה בדואר, וסינטרקלאס שלי התחיל את מסעו לארץ הבלגים.

במהלך העבודה החשאית על סינטרקלאס, התברר שגם דונלד בדיוק עמל על הפתעה בשבילי. אז גילינו שכל אחד זמם להפתיע את השני בסתר. איזה חמודים אנחנו?? שנינו קיווינו שההפתעה תגיע בדיוק בכריסמס, אבל שנינו עומדים להתבדות, כיוון ששנינו לא ידענו שלחבילות לוקח בין שבוע וחצי לשבועיים להגיע לחו"ל.

 

ועכשיו, עשר שניות על סינטרקלאס.
סינטרקלאס הוא המקבילה הפלמית של סנטה קלאוס, עם כמה הבדלים משמעותיים:

 

- סנטה קלאוס שמן ונמוך בעוד סינטרקלאס גבוה וצנום.

- לסינטרקלאס יש שבעה עוזרים, העונים כולם לשם "זוורטה פיט" ("פיט השחור").

- סינטרקלאס הוא נוצרי אדוק המבוסס על דמותו של קדוש מסתורי בשם סנט-ניקולאס.

- בהולנד ובבלגיה מציינים בתחילת דצמבר את "יום סינטרקלאס", שבו מתקיימות תהלוכות עם תלבושות של סינטרקלאס והזוורטה-פיטים, הילדים מקבלים סוכריות ומתנות וסנטה קלאוס יכול רק להתקנא.

 

היום בלילה אני לא אוכל לדבר עם דונלדיניו בסקייפ כמו בכל לילה, כיוון שדונלדיניו יצא למסיבת יומולדת של חבר שלו (שקוראים לו, שימו לב, סדריק).
אלה בדיוק הזמנים שבהם אני מרגישה שבאסה לי שהחבר שלי גר מעבר לים. לא שהייתי באה איתו למסיבה של חבר שלו (אלא אם הוא היה מבקש ממני / מתחנן בפניי / מתפשט ומבטיח לי טובות הנאה בתמורה), אבל לשתות איתו קפה באיזה מקום או סתם לשבת ולדבר בהחלט יכול היה להיות נחמד. אך אל תצפו ממני לשקוע במלנכוליה, כי את זה אני לא עושה. במקום זה אני אתחפר בחדר שלי ואקרא ספרים בלי לתת דין וחשבון לאנושות, כמו שאני עושה תמיד.

בינואר יהיה לי סופשבוע שלם להיות בחורה נורמלית.

 

לילה טוב!

נכתב על ידי קנשינה , 13/12/2008 19:56  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  קנשינה

בת: 38

תמונה




5,131
הבלוג משוייך לקטגוריות: האופטימיים , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקנשינה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קנשינה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)