לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אוטו-ארוטיקה


good girls go to haeven, bad girls go everywhere

Avatarכינוי:  AuroraBorealis

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2012

אונס,אלימות, מציאות ודמיון


היום עם הקפה של הבוקר חשכו עיניי כשישבתי כהרגלי במחשב וקראתי חדשות מאקו, נעשה בת 17 וחבר שלה הלכו בחניון בגן העיר תל אביב ב3 בלילה, בא אנס, הכריח אותם לקיים יחסי מין תחת איומי סכין, ואז אנס אותה.

הרבה מקרי אונס בזמן האחרון,אבל זה ממש זעזע אותי.כנראה כי במציאות מאוד בטוחה של הבחורה מהר מאוד היא מצאה את עצמה מככבת בסרט פורנו פרטי שסידר האנס.

המציאות הייתה בטוחה, היא חזרה הבייתה מבילוי, עם חבר שלה.לא אדם זר,אלא חבר. הם הלכו בגן העיר, לא בדרום תל אביב, לא בשכונת "תצאי אחרי 18:00 בערב ותיאנסי,ושבת שלום",אלא בלב המרכז של תל אביב.הם הלכו לאוטו, לא תפסו טרמפים...הכל היה צריך להיגמר טוב.

רק בחורות מבינות למה אני מתכוונת,כי יש הבדל בין ללכת בלילה לבד לבין ללכת עם גבר שאת יודעת שהוא לטובתך (ידיד,בנזוג..לא משנה,הוא לטובתך). בזרועות הגבר שלנו אנחנו מרגישות כל כך מוגנות מהרוע בעולם, מהרוע שמסתובב בלילות עם סכין, מחפש לשסע חיים.

אונס זה מזעזע.אני לא יכולה להעלות על הדעת מה עובר על הבחורה, וכמה כל החרא עוד לפניה. כמה זמן ייקח לה,אם בכלל, להשתחרר מהפחד ללכת לבד, להפסיק להציץ מבעד לכתף, לסמוך על גבר, להתעלס מרצון עם גבר.

איך נשים ניהיו כל כך פגיעות? אני מרגישה כל כך חסרת אונים.ואני חננה,אני לא מסתובבת אחרי 20:00 בערב,גג לסיבוב בסלון. אני יושבת בבית ולומדת (סטודנטית), החבר שלי בבית, ושנינו טיפוסים ביתיים.ובעיר שלנו אין ממש פאבים טובים.

רציתי לצאת היום לריצה בערב,אבל קצת חששתי.אני מפגרת? אני משוגעת? לא יודעת לענות.

מפחיד להיות אישה בימינו. עשו מאיתנו פריט כל כך זול.

זול שלהרוס לנו את החיים עולה בעבודות שירות.

ועוד היום בוואלה "נערה נאנסה ע"י חבר של אמא שלה"...ה"נערה" היא בת 13. ממתי בת 13 נחשבת נערה? אני בגיל 13 כנראה עוד ראיתי פוקימון בסתר.זה לא לאנוס נערה, זה לאנוס ילדה.

מה קרה לחברה? אני לא מאשימה אף אחד חוץ מהאנסים הנוראים האלו,אין לזה תירוץ, ומבחינתי מגיע להם עונש מוות.אבל בואו נעצור רגע, ונסתכל סביבנו: כמה פעמים ביום אתם רואים אישה חצי ערומה?

נסעתי אתמול ועברתי ליד פרסומת למעצב שיער כלשהו, לא מישהו מפורסם...רגיל.מתמחה בתוספות שיער. את התוספות האלו מפרסמת אישה עם שיער גלי ויפה שגולש על כתפיה, ומכסה את שדיה ופלד גופה העליון הערום.עכשיו, מה הקשר? למה האישה הזו חייבת לביות חצי ערומה כדי לפרסם תוספות שיער? השיער יימכר פחות אם היא תלבש חולצה? (פרסומאים יגידו שכן,אבל כאן שורש הבעיה). נשים חצי ערומות מפרסמות לנו המבורגרים, משקאות אנרגיה, מיץ, מכוניות...כל מה שרוצים למתג כמשהו שכדאי להשיג-שמים אישה חצי ערומה לידו. והאישה מאוד שמחה להוריד בגדים.

בסדר,בואו נדליק טלויזיה:אם יש פה הורים שמודאגים ממשחקי מחשב שמראים אלימות, תנשמו לרווחה. ואל תתנו לילדים שלכם לראות חדשות.

בשבועיים האחרונים צריך רק להתחיל להמר מה קרה היום,רצח?אונס? שניהם? לחוד או משהו משולב?

ואז למחרת-הנאשם נמצא, עומד בבית משפט, ומצטער. הוא היה שיכור, בחיאת אח שלי, מי מאיתנו לא היה שיכור?

אז הוא אנס,אבל הוא מצטער.ויש לו עורך דין טוב, הוא יכול ללכת הביתה.

והשני רצח,אבל הוא היה עצבני, בחיאת אחי, אתה מכיר את העצבים האלא שמפוצצים לך ת'ראש? אז הוא רצח, והוא מצטער, ויש לו עורך דין טוב, עוד שנתיים הוא ישב בבית בסלון.

אז מה לומד הנוער? הנוער האחרון..בני ה12,13...לאנוס זה לא טוב,אבל נשיא המדינה עשה את זה,בעירייה עושים את זה, בעצם כולם עושים את זה,ואז אומרים "סורי" ומקבלים עונש קל. ובכלל, היו נשים (ואני מדגישה,נשים, סיפור אמיתי) שראיינו מקרית מלאכי, שאמרו בחדשות שזה הכל האישה אשמה. הגבר?הוא גבר,הוא יעשה את מה שכל גבר עושה.ומה כל גבר עושה? בואו נחזור 3 משפטים אחורה.

ככה ניהיינו זולות.נשים,אנחנו בכל מקום, חצי ערומות, מפרסמות דאודורנט, או חצי ערומות רוקדות בקליפים כשאיזה ראפר משפריץ עלינו שמפנייה.הנשים המפורסמות,גם הן חצי ערומות, כמעט תמיד.בעצם ככה הן ניהיו מפורסמות ועשירות.לפגוע באישה זה מעשה רע אבל עם עונש קל,אז עם שילוב של אלכוהול וחרמנות אפשר לביים סרט פורנו פרטי בחניון.

אני לא מתחסדת,ואני לא דתייה, ואני לא בתולה, אבל אני באמת רואה יותר מידי נשים ערומות סביבי.כל עמוד שלישי בעיתון של נשים(!!) הוא בחורה ערומה.לא נדבר על עיתוני גברים.רובנו יודעים להבדיל בין מציאות לפוטושופ, בין משחק לאמת.אבל מה עם הדור שגדל תחתינו שלא מבין שמה שהוא רואה בטלויזיה לא אמיתי? לא כולם עושים שלישייה בתיכון, ולא כל הבנות תמיד על סף התפשטות. לפני חודשיים הלכתי לטייל עם הכלבה שלי בגן ציבורי, בערב..17:00 ככה. ראיתי משהו מוזר בשיחים והתקרבתי בשקט. ראיתי נער ונערה, שניהם לא עברו את גיל 15, והיא על הברכיים בגן ציבורי. היא כבר לא מבדילה בין מציאות לדמיון,זה נראה לא תקין, כולם עושים את זה.

סקס הוא כבר לא אקט של אינטימיות (אני כבר לא מדברת על אהבה..), אלא אקט זמין וזול וטכני.

אישה היא כבר לא עזר כנגדו, אלא מוצר.

נכתב על ידי AuroraBorealis , 12/5/2012 19:59  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Forever Dandi ב-21/6/2012 04:03
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAuroraBorealis אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על AuroraBorealis ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)