לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ulibka ~ חיוך =]


ulibka nazvanie bloga zna4et 4e vetam bloke toka ulibaiytsa a ne grystiat !!!!!!!!!! =]

Avatarכינוי:  ஜ RiTa ஜ

בת: 33

ICQ: 369501782 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2009

חזרתי לדימונה וגיליתי ש...


 שבזמן שנהנתי באילת, היה גשם בדימונה ויש תעלומה בעיר , איך נשרף מסך הענק  בכיכר מול המשטרה, השבוע נשרף המסך הענק מול משטרת דימונה,  מעניין כיצד נשרף המסך,  מענייון מה גרם לזה, אחת אפשריות  שקצר חשמלי גרם לשריפה בעקבות כניסת מי גשמים למערכת, ואולי סכסוך פנימי גרם למישהו להצית את המסך. ואופציה שניה שמישהוא היא חחם עד כדי  כך ששרף מסך מול משטרה.

בכל מקרה היה מבוטח ושתוך שבועות מספר יחזור המסך לעבוד כרגיל,  חבל לדימונה לאבד ערוץ פרסומי מסוג זה חחח.



 

נכתב על ידי &#2972; RiTa &#2972; , 29/3/2009 22:20  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של &#2972; RiTa &#2972; ב-30/3/2009 19:31
 



אילת סופ"ש !!!


...אז כמו תמיד הכל התחיל בבוקר טוב ובהיר 

...אני כרגיל איחרתי לאוטובוס מדימונה לצומת
בתחנת צומחת דימונה אני ונינה פוגשים ידידים שלנו שלא ראינו אותם ארבה זמן
(ויטיה, אנדרוית, סרגוי => קזול,)
אחרי כמה זמן שאין אוטובוס נינה וקזול מנסעים לטפוס תרמפים לאילת 
לא הלך להם... אחרי כמה שניות התחילו צחוקים ו"פושלסטי" של קזול
.וכמו תמיד כולם הצטרפו אליו ולשטיות שלו 
.ככה בקלות עברה לנו איזה שעה עד שאוטובוס הגיעה :)
בדרך לאילת:  היה מלאה מקומות פנוים אז חשבנו לישון קיצר לא מענייון
באילת ישר השריטה שלי ושל נינה התחילה להשפיעה 
רואים ושומעים דברים שרוצים
לדוגמאה: לנינה אמרו   קרקס היא שומעת - קווקז
בקבלה במלון גולךן טוליפ  יש ביעה ישר עם מחשב שהיגעה טורי,
. כמו תמיד אני משפיעה לרעה לטכנולוגיה
אז היא לא מצליחה לעשות כלום במחשב אז כל פרטים תכנים מאשירים למחר בבוקר
.
קיבלנו מגורים : בית אורן => שזה בית זונות=)
אהה רצו לתת לי ולנינה חדר עם כל בנות שהיו שם (5 בנות) שזה מזה לא מתאים
אז 2 בנות אפו לבד לחברים שלהם נתנו להם חדר נפירד ואני קצת אזרתי לזה לקראות
ושלישית אין נידפקנו איתה...
אז במהלך המתנה אני ונינה שומעות שקוראים לנו ולא סתם בשמות שלמו
אלה עוד מוסיפים אחיות לסביות  כמו תמיד אננכנו זורמות עם השיחה
 היקר שנהיה ביחד בחדר בלי אף אחד 
בסוף מקבלים חדר שמחולק לשני חדרים שאמבטיה ומטבח משוטף
בחדר שני שוטפה שאיפשאר להגיד אף פעם לא היתה בחדר :)
באותו יום היקרנו כל הצוות החמוד שהיה לנו בסופ"ש הרוב רוסים
חוזרים לחדר אני קימת שוברת טלויזיה בטעות
אחרי זה מתה להתקלח בזמן זה מקשר ארטיום בחור שעובד איתנו אני מדברת איתו הם
 מזמנים אוצנו לצאת איתם
נינה מוסרת שאני יגיד לו : 
ia ne bydy gulait s etimi griaznimi tvariami "
ia peredalaiu emu : nina ne budet kupatsia s etimi griaznimi tvariami " 
אחרי זה אני נכנסת לדוש וכמו תמיד משהו מתקלקל אלה הפעם שברתי דוש :[
 אחרי זה נהנו ריעפות שום דבר בחדר לא עובד!!!
מקרר מקולקל, הפלטה לא נכנסת לשקעה, וקומקום בכלל חסר !!!
טוב לא נוראה תמיד יש שומר החמוד למטעה (המגודל עם קוקו הרוסי) המבין יבין...
אז אני בכיף מכינה מנה חמאה, אבל נינה עשתה אותה בצלחת והיא בכלל לא יוכלה לחזיק אותה רק שפחה מרק
בלי לחשוף פעמיים שמה צלחת עם מנה חמה על רצפה בתוך מאלית וקחה אלינו לקומה שניה
שזה איפשר להתאר זה היה חייב לראות !!
בסוף הלכנו בלילה סתם לעשות סיבוב עם ויטליק (מלצר שעבד איתנו בן אדם חמוד) וחבר שלו אנרוי.
וכמו רוסים חייבים לשתחות בערב ובכל זה אשמים האורחים שהיו במלון 
הם ממש חוצפנים הרוסים האלו מדברים אפילו צועקים לכל חדר אוכל משפטים מסוג זה:
# (pojilie mujiki) jal chto zdes (stalovai) nelzia pit vodku
# (maladaia kompania) "skidiviemsia na vodku posle yjina"
# (kompania srednigo vozrasta +/-35) powlite po skarei vkomanaty a to vodka na greitsa"
אחרי זה השתיה חייב גם לאכול משהו => כמובן שבאילת נוכל ים המבורג
נו כבר בוקר איזה 3 או 4 לפני בוקר צריך לשון קצת לפני שינה אז ארבעתנו חזרנו לחדר שלנו
ובדרך במעלית שברנו 3 בקבוקי בירה :(
שיחכנו קלפים עד הבוקר על חובות היה מצחיק !!
למחרת בבוקר קמנו בסבבה הלכנו לעבודה היה מפוצלת אז בהפסקה זו הלכנו לים
אחרי זה למגורים לב פתל שאני עד עכשיף לא מאמינה שאלכנו ברגל לשם ובחזרה
שזה איזה 20 דקות הליכה עם לא יותר לקון אחד
נינה התקלחה אצל בנים שכחה מגפת ומצפון  עם היה לה (ביז אוביד )
   חזרנו למלון שם ראיתי מלאה מלאה גלוקים וגם קיבלתי מקת שמש ראיתי דברים מוזרים
לדוגמה : דלת של לוקר אני ראיתי כל שניה  ניפתחת ניסגרת והיא היתה סה"כ הפינה שלה מועקמת
טוב לא נורא קוראה... בתחנה קפתימקור ניראה לי היה לי חום
התשאב לעדי איזה בחור חשבתי שזה איליה מלצר שעובד איתנו שהוא דימונאי
אז שאלתי אותו עם לא קר לו והוא בכלל היה עם חולצה קצרה ואני בזקט
טוב אדם הזה הרים לי מצב רוח אחושרמוטה
אחרי זה באתי אליו עם נינה לבקש סיר... התלהפתי מקומקום שלו
שמחליף שבעים תכנו מה קרה אחרי זה .... ?
אז כמו תמיד אני נין נזק בגללי גושה סם את קומקום על פלתה חמאה
כתוצאה  הלך על קומקום וכל כומה הסריחה
אני מזה חחמה לקחתי סיר אבל שחכתי מקסה סמתי לשם מנה חמה הגדולה
של ספגטי איטלקי עם ירקות ואוף 
אז עוד הפעם ירדתי למטעה לקחת מקסה חוזרת
כל המנה חמה בקיור וניראה מזה טעים :(
 
 
טוב לא נואה נכין ספגטי רגיל עם טושונקה חשבתי לאצמי רק לא בדיוק הצלחנו.
ואני עם נינה עדייון מתום לאכול משהו => אזהכנתי סלט בשם בית אורן
משהו אורגנאלי ... טושונקה, חמוצים, תירם ורוטב אלף ראפיים חחח
 בגלל סחוררת שהיתה לא יצאנו אמרנו נשאר בחדר 
בא קזול עםחברים שלו ואולג(החופר) עם שתיה לכבוד יומולדת שלו ישבנו קצת אטיתם,
נהיה לנו משעמם רצח היאפנו אותם מחדר...
 מפגרים אלו חיבא לנו את האור אז=>  התקשרנו לאדם שהיכרתי בתחנה חחח
אזרה רישונה בטלפון חח) אז הם באו ישר ותיקנו לנו את האור)
בא אולג החפרן שנדבק אליי בעמצעה ללילה שאני מרגישה לא הכי טוב בואי נלך לשתות בירה
אז לקחנו שוקלד שהוא הביא לנו ואייפנו אותו מחדר עוד הפעם.
אחרי כמה זמן  גם איתם היה לא משהו אז גם אותם הייאפנו מחדר...
   ובאו דימה ואולג (קזול=2) היתם כבר היה מצחיק וכיף הם נשארו לישון אצלנו רק לא בדיוק ישנו
קצת עצק לי ואחרי זה אני לו קיצר לא ישנו עד השעה שאנכנו צריכים לקום 
אחרי כל חצי שעה התעוררתי בשפיל לקום
כמובן למחרת בבוקר היחרנו(יום שבת) ולא רק אנכנו ... אז אפילו לא שמו לב לזה
בעבודה אני שומעת ילד  +\- בן 5 בוכא וצועק (רוסי) לכל חדר אוכל אמא אני רוצה לשתות ייון !!!
בעבודה היו רק צחוקים ופושלסטי ומפגרים אנכנו צועקים את השטיות שלנו לכל חדר אוכל
ובלי לעשים לב שחצי מהאורחים הם רוסים שמסתקלים אלינוו  !!!!
 
למסקנה!!!
# עוד הפעם בית אורן זה בית זונות בחינם
# רוסים מפגרים ושתיינים
# אחוי פידארס או לא יודעת מיהו שם היה
# אף פעם לא לתת לאכול או לשתות לסרגוי (קזול) גנב לי מיילשק
#כל אקצטרות מוזרים כל אחד בצורה שלו
# הטלפון בחדרים זה הדבר הכי טוב שיש בחדרים
#אילת גורמת ליהיות בן אדם יותר אחראי למרות כל השטיות ובאילת אין דבר כזה שהיה משעמם רק צוחקים
# אין מצב ליהיות באילת ולא לאכול ים המבורג =)  
*-*  במגורים לב פתל גרים דימה ואולג ואיליה מב"ש
 # בנים מאשקלון חדר 135
# בנים רוסים (ויטליק) 101
 
 
תמונות אחרי זה (מחר בערב) !!!! 
נכתב על ידי &#2972; RiTa &#2972; , 16/3/2009 20:48  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של &#2972; RiTa &#2972; ב-4/4/2009 22:17
 





4,365
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל&#2972; RiTa &#2972; אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על &#2972; RiTa &#2972; ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)