לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

With you riding on an icy dancing floor tonight


The river takes us


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

תמונות מההופעה של כריס קורנל 17.6.09


סוף סוף מצאתי זמן להעלות את התמונות שרציתי D:

יש בערך 350, אז אני אעלה רק חלק קטן XD

 

אני בתמונה מגניבה XD

 

אני ואחותי משועממים לפני ההופעה XD

 

"כריס תעשה לי ילד ממזר"

 

משינה מתחילים. שלומי ברכה



מייקל בנסון

איגי דיין

יובל בנאי

מייקל בנסון ואבנר חודורוב

 

המלך עולה D:





מקרוב יחסית, כשהוא ירד לקהל

לבד עם אקוסטית, הקטע הכי טוב בהופעה D:

אמנותי משהו







אחת התמונות האהובות עליי D:

כריס על התופים XD

זהו בינתיים...אין לי כוח להעלות עוד XD

 

עוד יומיים (ביום שלישי) נוסעים לברצלונה.

הולך להיות פצצה ^_^

נכתב על ידי , 28/6/2009 03:07  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דם על הים


דם על הים
ביצוע: אלג'יר
מילים ולחן: אביב גדג'
יש לי עין אחת אדומה ועין אחת צהובה
אחת מאלכוהול, אחת מחוסר שינה, מחוסר אהבה.
יש לי תיבת נגינה ושיר אהבה.

כל העולם כולו הוא גשר צר מאוד
ואי אפשר שלא ליפול, לקרוס אל תוך תהום ולאבד הכל.
תראה, שעות הלילה נגמרות,
שעות הבוקר מתחילות, והשמש מתחילה לשרוף.

לא חשבתי שאמות צעיר כל כך.
שאהיה לבד כל כך, הם הרגו אותך לאט לאט.
אולי אני איבדתי כל תחושה
חושב שאני עף ואני בעצם על הרצפה.
אז שותה את הגשם המלוח,
מסומם מהים או שיכור מהרוח.

בלי נשימה הפעם לא נכנע,
טחנות רוח מאיימות מתחבאות בכל פינה.
אולי אני איבדתי כל תחושה
חושב שאני עף ואני בעצם על הרצפה.

השירים ניבאו את עצמם,
הם חזו את מה שקרה השאירו דם על הים.
אז אולי אני איבדתי כל תחושה
חושב שאני עף ואני בעצם על הרצפה.

אולי בסיבוב הבא אני עוד אקח הכל,
הגיע הזמן להיפרד יומני היקר.
אלו מילים אחרונות.
אלו מילים אחרונות.
נכתב על ידי , 26/6/2009 15:25  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אאעהאענהאעהאעהאהנאהברקאגעשדגאכע'קגארכלטעחשגכד


עוד שעה יוצאים לכריס קורנל!!#$%

כל כך הרבה זמן חיכיתי לזה!

חהחהחהחהחהחההחהחהחהחה!$%!$%!#$%

זה הולך להיות היום המאושר בחיי D:



 

Sweet Euphoria mine is the heart you own
You lost the grace of the hands that harmed you
In the daze of a thousand yawns
Lost my love, as it is I'm truly gone
In your morning I will sleep
Fire on an open palm
Death for Jesus and plastic armies
Wouldn't bring me back again
Sweet as ether eyes I'm blind to them
And in your aching hour
Time wilts like flowers
Sleeping on land-mine pillows
Tired angels save my love for the lasting one
Sweet Euphoria mine is the heart you stole
Touched and broken are the things you love
Using stars to light your candles
Warms my face but I can't remember yours
Gone are your dandelions falling like mine
Falling like daydream mangos
Diving swallows
Save my love
Save my love
Save my love for the lasting one
Sweet euphoria


(sweet euphoria-chris cornell)

 

 

נכתב על ידי , 17/6/2009 15:24  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 

תמונה




12,961

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להצב יהושע :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הצב יהושע :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)