לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זה אני


מעצב לשמחה, מסבל להצחלה, זהו סיפורו של איש אחד, רק אחד, אבל בכלל לא לבדו:)

כינוי:  [זה אני]

בן: 32

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2008

יום הזיכרון לשואה ולגבורה, החלק הראשון של העצמאות


 יום הזיכרון לשואה ולגבורה,  לרוב זה נחשב יום אבל  ואמורים להיות בו עצובים לא לעשות דברים שמחים, אבל זה יום הזיכרון לשואה ולגבורה, לא יום האבל, לזכור ולא לשכוח, ליזכור ולממש, לחיות את החיים שנמנעו מהמתים

 

 אני רואה את שלושת הימים האלה, יום הזיכורן לשואה ולגבורה, יום הזיכרון לחללי  צהל ויום העצמאות בטור שלושת הצדדים של מדינתינו. הסיבה הקורבן והתוצאה, היום זהו ערב יום השואה והגבוה, וגם החלק הראשון- הסיבה.

 

 נרדפנו נרצחנו והושפלנו הרבה לפני השואה והנאצים, אבל השואה זה השיא,  זה הדוגמא הכי מובהקת לשנאה שלנו בעולם, ובנוסף לזה הסימן המובהק לכוחינו.

 

  ביום הזיכרון אמורים  את השואה והגבורה,  לזכור את המתים ואת אלו שסבלו, לזכור את הנאצים  ואת כל שונאינו, אבל יותר מכל לזכור ששרדנו!  אנחנו פה כדי להישאר, עם אחד, חזק! המדינה  הזאת, מבטיחה שהשואה לא תקרה שוב! זאת המדינה היחידה שיש לנו, אין לנו שום דבר אחר, המדינה הזאת זה כוחנו וחיינו, ובלעדיה השואה תחזור

 

 אז היום בערב ומחר תזכרו  את המתים, תזכרו את הסובלים אבל יותר מכן תזכרו את העובדה ששרדנו ואנחנו עדיין פה,   שאנחנו עדיין חיים בזכות כל אלה שנאבקו  ונלחמו ומתו,  בזכות אלה שיום אחרי יום חיו ולא בחרו את הדרך הקלה ונתנו לעצמם למות, רק בזכותם , ובישבילם, אנחנו חיים. חיים את חייהם של 6 מיליון שחייהם נגדעו בגלל שהיו חלק מעמינו, חייהם של כל אלה שסבלו במשך  שנים במחנות וחייהם לא הוחזרו להם, חיים בישביל להראות לכל  אחד שיקום להשמידנו,  שזה לא יקרה לעולם!

 

 את המילה יהודי JUDE שנאמרה בלעג ובוז  הפכנו ללאומינו  ולמקור גאוותינו

 התלאי הצהוב של המגן דוד שניסה בכלימה ובושה נהיה סמל מדינתינו  ועמינו

ובאותם מחנות שפעם הובלנו למוות פוסעים כל שנה ושנה רגלי נערים ונערות מהארץ   שאוחזים  בדגל המדינה בגאון! כיאילו מבטיחים לרוחות המתים המיוסרות שמותם לא נשכח, שרוצחם לא הצליח,  שמורשתם נשמרת בארץ  ושדבר זה לא יקרה שוב!

 

 ב60 שנה הפכנו מכמה קיבוצים ומושבים לאחד המדינות החזקות ביותר בעולם, עם הצבא בין הכי מתקדמים ומנוסים בעולם  עם אנשי הייטק שמבוקשים בכל העולם עם מפעלי נשק שנחשבים להכי טובים בעולם ואפילו המטבע שלנו הוא בין הכי יציבים וגבוהים בעולם [ הרביעי עם אני לא טועה, לישט  אירו דולר ואז אנחנו]!   היטלר ניסה להשמידנו ובמקום זה קמה  מדינת היהודים!  מגן דוד כחול וגאה מתנוסס בדגלה!

 זה מה שאנחנו צרכים לזכור ביום השואה!  והיום בערב או מחר בטקסים  כאשר תושמע התקווה על תרכינו ראש כשזיכרונות המתים עוברים במוחכם, תניסו את ראשכם גבוהה ותזכרו אותם, את המתים ואת  אלה אשר החזיקו בקרעי החיים ושמרו על שפיותם בקושי, שמאפר ועפר, איזור מוקף אויבים  עם צבאות גדולים  וגם  טכנולוגיות שעולות על שלנו בהרבה, פה הם הקימו מדינה לתפארת- מדינת מגן הדוד- מדינת היהודים!

 

 אז למרות כל הבעיות והקשיים במדינה הזאת  צריך לזכור משו אחד - אין לנו ארץ אחרת!

נכתב על ידי [זה אני] , 30/4/2008 16:40  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,191

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל[זה אני] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על [זה אני] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)