לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

For a while you're hoping and then it starts again.


Consequence is our need in times like this, Feeling free is our modern disease.

כינוי:  Aspiring Loser.

בן: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

אהההא הורידו לי את הגבס סוף סוףףף!!!


אין יותר גבס,

שלהלה לה להלה לה לה.

אז,

אני פנוי שוב.

=/.

 



 

 

אלה אני אוהב אותך.

):

3>

 

 

אההה וחימצנתי חלק מהשיער.

אני חושב להחזיר את הכל לשחור...

לא בא לי לחמצן כל פעם מחדש ><

נכתב על ידי Aspiring Loser. , 12/11/2007 03:40  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של - סספפסספפ P: - ב-21/4/2008 17:16
 





2,100
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAspiring Loser. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Aspiring Loser. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)