לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טיפה של אור


ילדים ישנים באוהל בסלון, על זה אני חולמת.

כינוי:  לא- סימטרית

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2011


עד הצבא אני רוצה פשוט לטרוף את העולם.

בא לי ללכת לטייל בארץ לבד, או עם הכלבה שלי.

בא לי לקרוא מלא ולראות את כל הסרטים שלא ראיתי.

בא לי ללמוד עוד דברים על העולם, ולהחכים.

בא לי לעשות אמבטיית קצף עם נרות וקטורת, לשים מוסיקה,

לעשן סיגריה ולקרוא ספר.

בא לי לעשות המון סקס.

בא לי לרקוד.

בא לי ללכת לים.

בא לי לכתוב, ולצייר ולנגן.

בא לי להרוויח קצת כסף.

בא לי להרזות.

 

פשוט להספיק הכל.

נכתב על ידי לא- סימטרית , 3/12/2011 17:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,039
הבלוג משוייך לקטגוריות: צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללא- סימטרית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לא- סימטרית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)