לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מרד הדמעות



כינוי:  הרואין





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2011

עולם חדש נפלא


1-11-2011 שכבתי בפעם הראשונה בגיל 22 עם מישהו שהכרתי חודשיים.שבוע לאחר מכן זה נגמר.

זה היה לא מוגן אז לקחתי פוסטינור.אחרי שלושה ימים זה קרה שוב,שלוש פעמים.וזהו.

אז מה קורה אצלי?!

 

אתם יודעים הכל יהיה בסדר.

 

לא חזרתי לתרופות,אני במצבי רוח משתנים וזה גם קשור לנפש שלי וגם לעובדה שאני מזל תאומים.

אני לא כל כך הכנסתי לראש שאני סטודנטית כך שזה נורא קשה לי.ממחר הבטחתי לעצמי שאני לומדת כמו שצריך.

ממחר אני גם מתחילה דיאטה והפעם רצינית כי המשקל מציק לי.בגל התרוות העליתי במשקל וזה משפיע עליי נורא.

יכול להיות שאני עוברת לגור במקום אחר וללמוד שם באוניבריטה.

העיניין הזה של להתחיל הכל מהתחלה מתחיל להציק לי.כן האוסידי מתחיל להשתלט עליי לגמרי.

בעיניין השקרים ולהיות כנה וכל זה למדתי שלא צריך לספר הכל ולא צריך להיות תמיד כנה כי זה לא עוזר לאף אחד.

אבל כן אני כבר לא ממציאה סיפורים שיאהבו אותי.כי האנשים שכרגע איתי מקבלים את מי שאני.

אבל כן כרכע אני מתחילה תקופה חדש וכל מה שכרוך בה החלפת צלצול,טפט,שיר נושא.הכל.

 

וכן אצלי יהיה בסדר..!

 

והבטחה לעצמי לשנה החדשה שתיהיה עוד מעט שזה הפוסט האחרון בנושא.

 

בלי שקרים.סעמק עם האוסידי הזה והחרדה והדיכאון.

נכתב על ידי הרואין , 19/11/2011 15:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,116
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להרואין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הרואין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)