לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים זה לא פיקניק?!


12 שנה אנחנו מחכים לרגע הזה, חולמים עליו, מפנטזים מה נעשה. אנחנו חושבים שכל העולם יהיה פרוס לפנינו וכל שנצטרך לעשות הוא להושיט את היד ולקחת. אממה מסתבר שהחיים זה לא פיקניק וכסף לא גדל על עצים. בבלוג שלי תמצאו תובנות,סיפורים ושאר מיני תרגימא על החיים!

כינוי: 

בת: 38





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2009

בתקווה לעוד אור...


 

 

הרבה קורה עכשיו.

ממש בימים אלו,בשעות ובדקות.

 

דבירם טובים ודברים שלא חשבתי שאצטרך להתמודד איתם.

שוב אמא צדקה,שוב אני צריכה להתמודד ומצטערת על שלא שמעתי בקולה.

 

אני כבר לא מסוגלת לסבול את המעונות,כבר לא מסוגלת להיות פה ללא פרטיות

אני כבר לא מסוגלת לסבול את השותפה שלי,את המתח שיש באוויר,אחרי כל מה שעשיתי בשבילה.

 

אני רוצה בית משלי,שירותים נורמאליים,מקלחת עם מים חמים,ללא תקלות!,ללא חלונות שדופקים ומרעישים בלילה בגלל הרוח,בית עם מזגן בקיץ.

אך בנתיים זה מה שיש,אני בורחת מדי פעם הביתה,אך אני חייבת להיות פה במרכז לא רק בגלל הלימודים,אלא גם בגלל העבודה.

 

עבודה שיכולה לתת לי פוש רציני,זה טוב לקו"ח שלי,אני אומרת לעצמי אחרי שאני יוצאת משם.

קצת קשה שם, בעבודה,דיי זרקו אותי למים,ואני מצליחה אך בקושי להרים את הראש מעל המים. אבל אני מאמינה שעם הזמן זה ישתפר.

 

בתקווה לעוד אור.

 

חג שמח.

נכתב על ידי , 17/12/2009 13:40  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של MaleCandy ב-14/7/2010 11:05
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , דת , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבלנקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בלנקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)