לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

O_o


Warm Me Up


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009

יכול להיות שאני נמשכת לחברה הכי טובה שלי


ואולי קצת שמתי לב לזה אתמול כשיצאנו...

אני מתה עליה, אנחנו כבר חברות שנים, אבל רק אתמול שמתי לב כמה שהיא באמת יפה.

ועוד סתם לשבת איתה בגשם, לדבר ולצחוק...

זה דברים רגילים שהיינו עושים, אבל איכשהו אני רואה הכל בעיין אחרת, ואני דיי בטוחה שהיא לא בקטע שלי שזה מבאס פצצות.

זה כמו שאני גם כנראה לא יגיד לה אף פעם שאני דלוקה עליה בצורה אכזרית.

 

החיים קקה!

אבל היום אין בסיס!!!! שזה הכי חשוב :D

נכתב על ידי קקי!! , 20/9/2009 10:26  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של omen ב-16/2/2010 16:56
 



מתלבטת בין בנים לבנות.


זה חרא קשה!!!!

 

למה?!

 

ואני סוג של בבעיה, אני אף פעם לא יודעת וכנראה לא אדע למי אני יותר נמשכת, לבנות או לבנים וזה קקיי!!!!!



אוף אם זה!

נכתב על ידי קקי!! , 19/9/2009 14:40  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קקי!! ב-19/9/2009 18:01
 



#1


רק כדי לתעד את התהליך...

זוהי ההחלטה שלי לראש השנה...

לנסות לבגר את הסיגנון שלי, להתבגר ולהרזות...

אז אני פשוט מתעדת את זה פה D:

 

כמובן שאני אשים תמונות של היפה מכולן קט'רין מואנינג ומוסיקה שאני פשוט מאוהבת בה D:

 

 

אז ככה...

צעד ראשון שאני יעשה זה להסתפר ולצבוע את השיער...

נמאס לי שהוא בכל צבעי הקשת ושרוף ואיכסה....

ולזרוק את כל כל כל הבגדים שנראים עלי כמו שק (כן כן ככה הלכתי, ואני אפילו לא יודעת למה כי אני לא אוהבת את הסיגנון הזה חחחח)

 

וצבא צבא צבא, כמה שאין לי כוח אליו שאלוהים יעזור לי...

באמת שאין לי כוח אליו אבל נראה לי הוא זה שיעזור לי להתבג....

טוב נו, נקווה D:

 

ועכשיו רק כי אני פשוט חייבת, נוסיף תמונה אחת שלה, כי היא פשוט מדהימה!!!



ואם כבר אז גם נשים שיר יפה חיחיחיחיחי

http://www.youtube.com/watch?v=mvZY3-y4l8Q

incubus - worning.

 

טוב, נראה לי שאני אסיים פה, אני ממש רוצה ללכת לישון...

אתמול יצאנו (אני ו2 חברים שלי) למועדון גייז בת"א.

האמת האמת, זה הייה נחמד, חוץ מהעובדה שקצת השתעממתי בהתחלה, אבל אז שתיתי (שזה עוד הרגל מגונה שאני חייבת להפסיק) והשתחררתי...

ולבסוף לבסוף ממש נהנתי :)

יאללה עכשיו באמת פרשתי, אז שתהייה לכולם כולם אחלה של שנה, שתכירו הרבה אנשים ושתהנו מהחיים, כי למרות הכל... חיים (לצערי) רק פעם אחת.

נכתב על ידי קקי!! , 18/9/2009 11:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  קקי!!

מין: נקבה

תמונה




1,176
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקקי!! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קקי!! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)