לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


''אני אדם שטחי בצורה עמוקה'' אנדי

Avatarכינוי: 

בת: 31



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

STREET FASHION PHOTOS


כמה שאני אוהבת צילומים של אופנת רחוב... הם ממלאים אותי בהשראה וברצון לחפור בארון שלי ולעשות מיקסים מטורפים.

תמיד יהיו אנשים שיגידו על אופנה ש''זה רק בגדים, למה להתעסק בזה כ''כ הרבה'' אבל בתכלס מאחורי כל דבר יש חשיבה.

בין אם זה הפקת אופנה מטורפת, תצוגה של מעצב על או שמלה של ליידי גאגא שכולה פנינים/בשר/בובות/יו ניים איט.

המעצבים והמפיקים שמים לב לדיטיילס הכי קטנים רק כדי שההופעה תהיה כמה שיותר מושלמת ותואמת לחזיון של הלקוח.

אבל מה קורה ברגע שבן אדם יוצא עם מצלמה לרחוב ותופס אנשים באמצע היום שלהם בלי הודעה מוקדמת?

 

אני חושבת שדווקא באותם רגעים אפשר באמת לקבל הצצה קטנטנה לחיים של אותו בן אדם.סבבי

 

 

 

Foto:

Foto:

Foto:

Foto:

Foto:

Foto:

Foto:

Foto:

bild

Foto:

Foto:

Foto:

Foto:

bild

bild

bild

Foto:

 

אוהבת מלא♥♥♥

נכתב על ידי , 30/10/2011 19:15   בקטגוריות accessorize, FUCKYEAHRINGS, אאוטפיטים, אופנה, אופנה מחו''ל, אורבן, בגדים, בגדים, שופינג ואופנה, השראה, ווישליסט, מגניב, פרטי אופנה, צבעוניות, צילום, שלמות, תמונות אופנה, STREET FASHION  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



''25 איז דה ניו 80'' - הקמפיין של TNT


25 איז אולד, צעקו כל השלטים ברחוב בשבוע האחרון. אני חושבת שאין אחד שפספס את הסלוגן המוחץ הזה שהיה מודבק על כל שלט בתחנת אוטובוס.

וכאילו שהסלוגן לא מספיק מרתיע, הגיעו גם הפרסומות שמתייחסות לגבר בן 30 כאילו הרגע החתים כרטיס במועדון גיל הזהב. 

בחייכם, זה ברור מאליו שהקופירייטרים היו מודעים למה הם עושים וידעו בדיוק באיזו נקודה לצבוט.

הרי כולם יודעים שבאז שלילי הוא עדיין באז, והם ניסו ללכת על רעיון של ''אנחנו חברה סופר מגניבה וחדשנית שמספקת את כל הבגדים הכי מגניבים שיש לצעירים, בואו תקנו אצלנו! מבוגרים זה אאוט!''

ובחירה בפרזנטורית כמו אלין לוי, מראה עד כמה קהל היעד הוא צעיר... יותר בכיוון של ''16 איז רגל אחת בקבר''.

בשנים הראשונות של גיל ההתבגרות, הדבר הראשון שהילדים רואים זה לא זוג הורים אלה זוג מפלצות שתם זמנם והם לא מבינים כלום (''אבל אמא, איך את לא יכולה להבין שאני חייבת חייבת חייבת את התיק הלו קיטי הורוד למסיבה מחר? את פשוט לא מבינה, כל החיים שלי תלויים בזה, זה עניין של חיים או מוות!'')

אז כן, אני בטוחה שברגע שבו ישבה לה ילדה קטנה בת 11 בחדר הורוד שלה וראתה בטלוויזיה את אלין לוי עוזרת לגבר בן 30 לחצות את הכביש, היא נדלקה על הקמפיין ודיברה עליו יום אחרי עם החברות בבצפר.

אתם יודעים אבל מה הבעיה? שהילדה הקטנה בת ה11 לא יוצאת לעבוד אחרי הבצפר ואמא שלה מזמן עברה את 25.

עכשיו, תגידו מה שתגידו, אבל גם נשים שמעולם לא מצאו את עצמן נכנסות לקנות בTNT ועברו את הגיל המצויין, נצבט להן טיפה הלב כשהן קראו את הפרסומת, ולי אישית חבל שזאת הדרך שבה החברה מחליטה לפרסם את עצמה.

ואתם יודעים עוד משהו? אולי אם הסלוגן באמת היה מצדיק את עצמו, והקולקציה באמת היתה צעירה, חיה ובועטת, אז אולי הייתי מחליקה על העניין. 

אבל ברגע שזאת הקולקציה (תמונה למטה) שעומדת שמאחורי הסלוגן, הרעש, והצלצולים, כל הנושא הופך לגיחוך אחד גדול. כאילו ברצינות, מה זאת הקולקציה המזעזעת הזאת?

אני לא מכירה אף אחת שהיתה יוצאת ככה מהבית ולי עוד יש כמה שנים טובות עד שאגיע ל25. פשוט בדיחה כל הנושא הזה.



אני היחידה שהלוקבוק הזה פשוט צועק לה פוקס? נלקת מאתר הבית של TNT

 

#נקודת אור בכל הסיפור - הקולקציה של הגברים חמודה כהרגלה.#

 

אז אחרי שאמרתי את דעתי, אני ממש אשמח לשמוע את שלכן!

תחום הפרסום נורא מעניין אותי ובגלל שכביכול אנחנו (רובנו. זקנות הצידהמוציא לשון) (צוחקת) קהל היעד של הקמפיין, אני רוצה לדעת מה אתן חושבות על הסלוגן, הפרסומות ובכללי על הקולקציה עצמה?

 

נ.ב1 - שלשום פתחתי דף לבלוג בפייסבוק ורציתי להגיד תודה לכל הקוראים שהצטרפו לדף ולחצו לייק. מקווה שאתם נהנים מהדברים שאני מעלה לדף ומבטיחה להמשיך עם זה!

אז אם עוד לא הצטרפתם לדף הבלוג, הנה הלינק - לינקלינקלינק

 

נ.ב2- אתם הקוראים הכי מגניבים וחמודים שיש. (גם אם עברתם את 25קול)

אוהבת מלא♥♥♥

 

עריכה:

איזה כיף, במומלצים של אתר נענע! (:

נכתב על ידי , 23/10/2011 16:21   בקטגוריות פרסום, קמפיינים, דעה אישית, אופנה, בגדים, בגדים, שופינג ואופנה, מחשבות  
51 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של marianna ב-29/10/2011 20:21
 




דפים:  
127,357
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , אופנה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMichalGoor אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MichalGoor ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2025 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)