לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיי שלי וחיי נערה

היי אני לא בטוחה שהחיים שלי ממש מעניינים אז אני ירשום גם על החיים שלי וגם סיפור בהמשכים על חייה של נערה מתבגרת ובטח גם עוד כמה דברים אז תיכנסו יהיה מגניב !!!!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

היי


היי, סורי שמזמןלא עיכנתי 0לא שזה משנה למישהו כי אף אד לא קורא פה אבל שיהי)
הגעתי למסקנה... א אחד גם ככה לא קורא פה.. אז אני אכתוב פה רק כאשר יהיו לי כל מיני דברים בבטן שני אהיה חייבת להוציא..


אז... אתמול ידיד ממש טוב שלי אמרלי ולחברה שלי שי לו פיזיאוטרפיה.. ואני לא ממש יכולתי לשאול אותו באותו רגע למה כי היתי חייבת ללכת לאנשהו.. אז זה התריד אותי כל היום.. ואתמול הלילה חלמתי שהוא _חס וחלילה) חולה לוכמיה... זה גרם לי (אני לאיודעת מה) לדאוג עוד ותר ולרצותלדעת עוד יותר למה הוא צריך לעשות ויזיאוטרפיה... ואני לא מרגישה בנוח לאול אוו :(...

טוב הוצאתי ת זה !! נקווה שזה יעזור.. ושאני אצליח לשאול אותו...

3> היפושייפית

 

נ.ב.

הוכחה לזה שאף אחד לא קורה כאן.. הבלוגתוח כבר איזה שנתיים ועדין אין מאה כניסות.... :-(

נכתב על ידי היפושייפית , 19/9/2007 23:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  היפושייפית

גיל: 32




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפושייפית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפושייפית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)