לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2010

יש אחת


יש אחת אשר אני מסיט את שיערה ומלטף את תנוכי אוזניה,

והיא לוקחת ונושמת את כפות ידיי

ומניחה את לחייה על הקווים שלי

וטוב לה.

אז אני שם את פי עליה

ועור שפתי נוגע בפרקי ידיה

במעט נשיקה.

ושנינו יחד שוהים

בגוף שאני ניקיתי לפני שבאתי

ובגוף שהיא קילחה לקראתי.

אך גם לאחר שהיא מוצצת את שיניי

ואני מלקק את חניכייה,

הגשם זורם על עורנו,

יורד ביני לביינה אל כל רווח

שלא הצלחנו לסגור,

ואנחנו מתעוררים

במקום בו הלכנו לישון.

נכתב על ידי , 5/4/2010 01:57   בקטגוריות אהבה ויחסים, סיפרותי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 48

MSN: 




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסנשו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סנשו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)