לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


looking for love in all the wrong places

כינוי: 

בן: 44

Skype:  dovi_shraga 




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2019


אתמול בזמן הריב רציתי לפרוק את רגשותיי וניסיתי להיכנס לישראבלוג ולכתוב כאן "אני הולך להישאר לבד לנצח". אבל לא הצלחתי מהטלפון משום מה, לא יודע מה הקטע. בכל מקרה, ידעתי כבר אז שזה לא בהכרח נכון.

 

אולי אחרי שניפרד, ואין לי ספק שניפרד, אני אשאר לבד. אולי זה יהיה כמה שנים אפילו. אולי עד סוף החיים. אבל אולי לא. אין לי דרך לחזות את העתיד ואני גם לא מעוניין בזה. אבל מה שאני יודע זה שהמשפט הזה נובע מרחמים עצמיים ותו לא. כי גם אם הזוגיות הזאת תיכשל, זה לא אומר שאני לא יכול להיות בזוגיות עם מישהי אחרת, שתהיה מתאימה לי יותר.

 

יש גבול להכחשת המציאות והדברים שנמצאים לנו מול העיניים. ועכשיו - לא טוב לנו. לא יעזרו המילים היפות. לא טוב לה ולא טוב לי. אנחנו לא מתאימים, וזה לא חדש לי. ואני לא רוצה שזה יהפוך למרחץ דמים (מטאפורי כמובן, אני לא חושב שאנחנו הולכים לרצוח זה את זו). אבל חלאס.

נכתב על ידי , 23/4/2019 08:52  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




כמעט או כל הפוסטים שכתבתי עליה כאן, השיחות עם החבר הכי טוב שלי, השיחות הדו-שבועיות עם הפסיכולוג. הדברים סובבים סביב אותו הדבר תמיד: תלונות. קשה לי איתה. אני לא יודע איך להתמודד. היא מקשה עלי. לא טוב לי. אני רוצה לשים לזה סוף. לא לקשר עדיין, אני ממשיך לדחות את הקץ, אבל סוף להרגשה הזאת, שאני קורבן, שאין לי שליטה על החיים שלי. תחושה של חוסר אונים. אני אוהב את הבחורה הזאת, אבל אני לא רוצה שהיא תהיה הנושא של הבעיות שלי בחיים. לפני שהייתי בקשר הזה, לא הייתי שלם עם עצמי מכל מיני בחינות שקשורות לעבודה, להגשמה עצמית, לזוגיות. אבל אני חושב שרוב הזמן הרגשתי שאני עושה את מה שאני יכול עם מה שאני יודע. עכשיו זה כבר לא המצב. כבר תקופה ארוכה שאני מרגיש שאני לא עושה את המיטב, שאני תקוע מדי, שאני לא יודע איך להמשיך ואיך להתמודד. ואת זה אני רוצה לשנות. אני רוצה לבוא לחיים בגישה אחרת. זאת המטרה עכשיו.
נכתב על ידי , 16/4/2019 11:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





25,140
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרנק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרנק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)