לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Highway To Hell


"Hey Satan, paid my dues Playing in a rockin' band Hey Momma, look at me I'm on my way to the promised land"

כינוי: 

בת: 32

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2006

פוסט ראשון, אחד ויחיד.


במידה ומישהו/י התגלגל ליומן רשת שכוח-אל זה:
היו כתובים פה בירבורים, אח"כ היה כאן פוסט שהבהיר את מטרת יומן הרשת (הגבת תגובות לאנשים שאפשר להגיב להם רק אם אתה מנוי לישרא-בלוג), לאחר מכן החלטתי לנצל את הבלוג בשביל להשיג כסף- פרסום אתרי PTC שאני מנויה עליהם בתקווה שמישהו ירשם תחתיי.
כמובן שלא נרשמו תחתיי ואני בספק אם מישהו נכנס לבלוג מאז.
לבסוף, גיליתי שהדבר שעשיתי אסור עפ"י חוקי ישרא-בלוג (או כך נדמה לי).

אז למה פוסט? אני לא בטוחה.
מטרה כרגע: משתמש שאיתו אוכל להגיב לאנשים.
נכתב על ידי , 16/7/2006 10:27  
2018 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של uHUMYUuzRs ב-25/10/2013 19:24
 





711
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHappy Candlelight Chaos Hard-On אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Happy Candlelight Chaos Hard-On ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)