לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מנהלת פיצ'.

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2008

ביקורות.


 

.hey there

 

הנה עוד פוסט ביקורות יוצא לדרך.

מצטערת שזה טיפה התעכב.. היו לי..

במילים פשוטות.. ב-ע-י-ו-ת.

אבל עכשיו הכל אחלה והנה 3 ביקורות נוספות.

 

הביקורת לMy name is Hadar

שם הבלוג:

"Crime Scene"

יפה, קליט, מקורי.

אהבתי.

[10 מתוך 10]

 

ממבט ראשון:

לא ממש אהבתי את השחור שנתן כזה "בום"

לעיינים. אני חושבת שאם היית משתמשת בצבעים

יותר.. חח נגיד מפותחים, היית יכולה להכניס יותר חיים לבלוג.

ואין לי שום דבר נגד שחור. זה הצבע האהוב עלי.

[7 מתוך 10]

 

תמונת כותרת:

פס צהוב ועליו כתוב שם הבלוג והמילים

"do not cross"

אהבתי ממש את מה שכתוב, גם מתחבר לשם הבלוג.

אבל הפשטות של זה טיפה הפריעה לי.

חסר לי עוד משו מסביב.. טיפה לקישוט וזה..

[7מתוך 10]

 

רשימות:

אז לא ממש יש לך רשימות.

יש רק אחת קצרצרה על 2 לינקים, ורשימת הקוראים האחרונים.

אני בטוחה שהקוראים היו רוצים לדעת טיפה יותר על הנערה שכותבת

את מה שהם קוראים.. חסר..

[6 מתוך 15]

 

תוכן:

את שמה הרבה שירים, ומדי פעם גם שאלונים,

שזה יפה ומושך קוראים.

בפוסטים בהם את כותבת על חייך, את עושה זאת באופן קצר וברור,

כותבת בצורה מובנת, מחלקת לפסקאות. יפה יפה.

[15 מותך 15]

 

כמות תגובות:

יש קטעים עם מעט תגובות עמו 7 למשל, ויש קטעים עם קצת יותר

למשל 24.. זה סביר ונחמט,

אבל אני בטוחה שאת יכולה עוד.

מצד שני אוליי את כותבת בשביל עצמך, ולא אכפת לך את אחרים מגיבים או לא

אז את גם לא מפרסמת, וזה משנה את פני הדברים.

[7 מתוך 10]

 

כמות כניסות:

470 לחודשיים זה די יפה, אבל אפשר יותר.

[8 מתוך 10]

 

קצב עדכונים:

את מעדכנת בערך כלי יומיים שלושה לא?

זה יפה. אני לא יכולה להגיד שזה לא מספיק כי זה בלוג אישי

ואת מחליטה מתי יש לך מצברוח לכתוב ומתי לא.

[10 מתוך 10]

 

התאמת צבעים:

אמ.. כל הרקע שחור, והכתב הוא בורוד צועק.

שילוב מנצח מבחינתי.. אימואי כזה..

אהבתי את הצבעים האלה ביחד, אבל שוב אני ממליצה לך לנסות

להכניס קצת צבע..

[10 מתוך 10]

 

72. ציון נחמט. נסי לשפר טיפה את מה שהצעתי ויהיה מעולה.

 

אני מבקשת לא לקחת את הביקורת ללב, סכ"ה זאת ביקורת בונה

שנועדה לעזור לך לשפר את בלוגך.

לא לשכוח ללנקק עם כפתור הלינקוק! ולשים לו קישור לבלוגי!

 

 

הביקורת ל only me

שם הבלוג:

"החיים בצל השמש"

לא מקורי זה לא =]

אהבתי ממש.

[10 מתוך 10]

 

ממבט ראשון:

הצבעים והתמונה פשוט מושכים את הקורא..

אותי אישית הם ממש הכריחו לגלגל למטה את העמוד ולהמשיך לצפות בבלוג =]

יפה יפה.

[10 מותך 10]

 

תמונת כותרת:

כמו שכבר אמרתי, ממש יפה!

אהבתי את הצורת קלף הזאת, את הציפור המהממת.

פשוט יפה..

[10 מתוך 10]

 

רשימות:

רשימות קודם כל מסודרות, נעימות לעין.

כתבת קצת על עצמך, מה את אוהבת, מה את שונאת..

ממש אהבתי את הרשימות "אני כן" ו"אני לא"

מקורי וחמוד.

[15 מתוך 15]

 

תוכן:

פוסטים ארוכים, מורכבים.

כוללים בתוכן המון דברים כמו מילים של שירים,

קליפים למיניהם.. כל מיני תמונות..

ובכל זאת אי אפשר ללכת לאיבוד. הכל מסודר.

מפורק לפסקאות. ממש תענוג.

[15 מתוך 15]

 

כמות תגובות:

יש לך בערך 15 תגובות לפוסט.. בממוצע...

זה יפה, אך אפשר להשיג יותר.

[7 מתוך 10]

 

כמות כניסות:

7100 ל12 חודשים זה יפה,

אך שוב, ניתן יותר.

[9 מתוך 10]

 

קצב עדכונים:

בממוצע יש לך 3-4 פוסטים בחודש אם אני לא טועה..

זה יפה וסביר. כמו עם הילדה מהביקורת הקודמת,

אני לא יכולה להגיד לך לעדכן יותר כי אחרי הכל זה בלוג אישי,

ואת מעדכנת רק כשאת מרגישה צורך בכך.

[9 מתוך 10]

 

התאמת צבעים:

כמו שכבר אמרתי, צבעים מהממים ונעימים לעין.

מה שכן, הפריע לי טיפה הכתב הסגול.. הוא לא ממש מתחבר לי

לגווני החום. אני חושבת שלשנות אותו לשחור או ללבן לדוגמא

יהיה צעד חכם =]

[9 מתוך 10]

 

94! וואו ממש ממש יפה. כל הכבוד!

 

אני מבקשת לא לקחת את הביקורת ללב, סכ"ה זאת ביקורת בונה

שנועדה לעזור לך לשפר את בלוגך.

לא לשכוח ללנקק עם כפתור הלינקוק! ולשים לו קישור לבלוגי!

 

 

הביקורת למולן עיצובים ועזרים

שם הבלוג:

"moln - עיצובים & עזרה"

המילה "מולן" מקורית אך כל השאר לא ממש.

[9 מתוך 10]

 

ממבט ראשון:

הצבעים והתמונה והכל מושכים את הקורא

להמשיך ולצפות בבלוג.

יפה.

[10 מתוך 10]

 

תמונת כותרת:

תמונה של נערה שמחזיקה מטרייה.

זה קיצי כזה וחמוד.. לא ממש הבנתי איך זה קשור

לבלוג אבל זה ממש לא האישיו.

זה התחבר לי באופן מעולה.

[10 מתוך 10]

 

רשימות:

כמו כל בלוג עיצובים, הרשימות גדושות בהרבה דברים מעניינים..

כל ניני עזרים.. מדריכים.. יפה.

יש גם קצת פרטים עלייך, חוקים להזמנות.. ורשימת המבקרים האחרונים.

אין לי תלונות. הכל יפה מסודר וברור.

[15 מתוך 15]

 

תוכן:

מה אני יכולה להגיד..

בכל פוסט יש עזרים שימושיים.. הזמנות מוכנות..

הפוסטים ברורים, קל למצוא בהם מה שאתה צריך,

את עושה מבצעים, תחרויות, מה שמושך את הקורא.

סכ"ה כל הכבוד.

רק ההיתי ממליצה לשים איזה מפריד קטן בין נושא לנושא.

[13 מתוך 15]

 

כמות תגובות:

יש לך בערך 25 תגובות בממוצע אם אני לא טועה..

זה ממש יפה בשביל בלוג אישי, אך לבלוג עיצובים נדרש

טיפה יותר.. ואני יודעת שאת מסוגלת להשיג את היותר הזה..

[7 מתוך 10]

 

כמות כניסות:

170 כניסות לשבוע בערך זה די נחמט

אך ניתן יותר.

[8 מתוך 10]

 

קצב עדכונים:

כל 4 ימים בערך.. זה יפה..

והעובדה שאת שמה הרבה דברים בפוסט אחד מכפרת על כך שזה לא

בתכיפות יותר..

[10 מתוך 10]

 

התאמת צבעים:

כמו שאמרתי, צבעים מדהימים.. נעימים למראה..

מתאימים אחד לשני..

יפה מאוד!

 

92! וואו ממש כל הכבוד. עבודה טובה.

ואני רואה שרק פתחת את הבלוג אז בהצלחה בהמשך!

 

אני מבקשת לא לקחת את הביקורת ללב, סכ"ה זאת ביקורת בונה

שנועדה לעזור לך לשפר את בלוגך.

לא לשכוח ללנקק עם כפתור הלינקוק! ולשים לו קישור לבלוגי!

 

לא לשכוח ללנק עם הכפתור לינקוק + קישור לבלוגי.

מקווה שנהניתם, וכל מי שבממתינים, אני מבטיחה לנסות לסיים

כמה שיותר מהר..

נכתב על ידי מנהלת פיצ'. , 2/7/2008 16:58  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,636

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למנהלת פיצ'. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מנהלת פיצ'. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)