לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים בטבע



כינוי: 

בת: 34

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

פייי כמה זמן






ואו אני קולטת שיוצא לי לכתוב פעם בשנה חחח :S

מממ... השעה עשרה ל2 בלילה ואני לא נירדמת כרגיל

מאז שרשמתי כאן לאחרונה הישתנה המון בחיי..

שירות לאומי כבר לא יהיה .. גיוס בעוד 26 יום

ומורידים לי תגשר בעוד כ 3 ימים (יום שני )

נעשה לכם בוק חיוכים חחח סוף סוף יהיה לי חיוך נורמלי

ממממ... הרבה הישתנה בכל מה שקשור ללב שלי לנפש שלי ולמודע והתת מודע שלי

זה אספר לכם ביזדמנות

 לירני ודדנוש כבר בצהל .. היתגייסו לפני חודשיים... בגיוס היה עצוב.. זה קצת גרם לנתק אבל חזרנו כרגיל ..

שום צבא שבעולם לא יפריד אותנו

אוהבת אותכם יפות שלי תישמרו על עצמכם :)

חזרתי לבית של ההורים .. אמא כאן עכשיו בבית עד לגיוס שלי ...

 יש לי איגואנה חדשה ... קוראים לה תיקה...

 אהה וסיימתי תקעקוע שלי

והייתי בהרבה מסיבות מגניבות בשבועות האחרונים ... בנגב מינרלים .. וגם כאן קרוב לבית

ד"א רק אחרי המסיבה בנגב מינרלים למדתי להעריך את יופיו של המדבר ... בבוקר של המסיבה היסתכלתי על הנוף מההרים

ופשוט ראיתי את הכל נושם.. החול נושם .. פשוט מחזה מדהים

 אני אשים לכם כמה תמונות מהתקופה האחרונה ...

וארחיב לכם על דברים מסויימים בקרוב :)

תהנו...




 נגב מינרלים בבוקר פאמלי פארקטל :) אחחחחחחח היה טוב!

 

 

פייי יאללה איזה יופי

 



לוני זו ... ליד הבית :) אחלה מסיבה לסגירת הקיץ..

 


 הקעקוע שלי גמור

מדהימהההההההה שלי

נכתב על ידי , 16/11/2007 01:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





756
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , מסעות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPsy Girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Psy Girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)