לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

HA HA You're Dead


welcome to the jungle, we've got fun 'n' games

Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2009


Feel like Making Love

Bad Company

 

Baby, when I think about you
I think about love
Darlin, dont live without you
And your love
If I had those golden dreams
Of my yesterdays
I would wrap you in the heaven
till Im dyin on the way

Feel like makin
Feel like makin love
Feel like makin love to you

Baby, if I think about you
I think about love
Darlin if I live without you
I live without love
If I had the sun and moon
I would give you both night and day
Of satisfyn

Feel like makin
Feel like makinlove
Feel like makin love to you

And if I had those golden dreams
Of my yesterdays
I would wrap you in the heaven
til Im dyin on the way

Feel like makin love
Feel like makin love
Feel like makin love to you

 

אממ... אני מכיר את השיר הזה מאיפשהו ואין לי שמץ מאיפה. נזכרתי בו בגלל סרט שלה (מי שיודע מי זאת "שלה" שיהנה ומי שלא יהנה מהספק).

אינעל רבאק. הצורך בדבר הזה (לא סקס אלא מישהי להיות איתה) לא היה גדול מעכשיו. 


אמממ.... הרבה זמן לא הייתי פה.

קיבלתי 76 בחיבור. המורה אמרה שזה טוב מאוד בשביל חיבור ראשון. אז למה לי זה לא מרגיש ככה?!

התחלתי להידרדר בלימודים וזה לא מוצא חן בעיניי. אני דופק לעצמי את הבגרות.

המורה למתמטיקה מעצבנת אותי. יש מבחן ב 12.3 ואני בזימון למבחנים במודיעין ואמרתי לה את זה והיא אומרת לי משהו כמו "המבחן הזה הוא כמו מועד ב' למבחן שהיה בפברואר אז מקסימום לא תעשה אותו". ועכשיו שאלה לי אליה: למה מי מת?! למה לכולם יש את האופציה לתקן את הציון החרא שהם עלולים לקבל במבחן שעשינו עם מבחן שהוא פי 30 יותר קל (אם הייתי כותב פה את החומר הייתם נוכחים לדעת שהמבחן הזה באמת יותר קל)  ואני צריך להישאר עם ה 60 מהמבחן הקודם?(הגעתי לציון של 76 רק מהטעויות שאני מודע אליהם). והיא עוד אומרת לי שאני לא אפסיד ציון. המצב היחידי שבו אני לא מפסיד ציון זה אם הציון במבחן בעוד שבוע יחליף את הציון של המבחן הקודם (והיא אמרה שזה לא יהיה במקום).

 

נמנמנמ..... עוד שבועיים בגרות במוזיקה. איזה כיף (כ"כ לא) וביום ראשון במקום להיות בבי"ס עם החברים אני צריך לנסוע לרמת אביב לזימון לתזמורת צה"ל.

השבוע היה טיול שנתי. לא יצאתי. היה לי פסיכומטרי והעדפתי שבוע חופש בבית להתאוששות. חבל שעבר מהר.

 

אני מרגיש שאין מישהו שאני יכול לדבר איתו באמת. ומצד שני גם מרגיש שאף אחד לא יכול לדבר איתי ברצינות. לא יודע אם הבעיה בי או בסביבה שאיתה אני מסתובב (לא שאני הולך לשנות אותה).

 

נכתב על ידי , 4/3/2009 14:07  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יולי ב-2/5/2009 19:49
 





5,413
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNimrod sasha Mendel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Nimrod sasha Mendel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)