לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Oasis


"אם אתה רוצה שאלוהים יצחק - ספר לו על התוכניות שלך." וודי אלן

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2015

השלמה


מתישהו מגיע הרגע הזה שאתה מבין מי אתה בעולם הזה.

הנה זה אני- עם היתרונות והחסרונות שלי.אתה צריך להכיר בהם, להבין אותם ולהשלים איתם.

מגיע הרגע שאתה צריך לדעת מי מהאנשים שסובבים אותך באמת שם בשיבלך, ומי לא כלכך שווים את הזמן שלך.

מגיע הזמן שאתה חייב להשלים עם מי שאתה, ולדהור איתו קדימה. כי אחרת, אי אפשר להתקדם.

אז הנה אני.

אוהבת לעזור, אבל גם לא יודעת להגיד לא כשצריך.

נותנת הרבה מעצמי לאחרים, אבל לא תמיד יודעת לבקש עזרה.

חושבת הרבה על כל דבר, אבל לא אומרת בקול יותר מידי דברים.

לא מדברת ברור כלכך,אבל כן משתדלת לעבוד על זה.

מסתדרת עם רוב האנשים, לא אוהבת לריב עם אף אחד.

אני לא ארוץ להגיד משהו שמפריע לי אצל אחרים, אבל כששואלים אותי, אני יכולה להכניס אנשים לפינה שקשה לצאת ממנה.

בדרך כלל בן אדם מאוד רגוע ושקט, לפעמים קצת אדישה לסביבה.

יכולה לבכות בקלות מול סרט או סדרה, אבל במציאות ממש קשה לי. 

מציירת יפה, אבל רק מתי שאני רוצה וכשזה משהו שבא לי בטוב לצייר.

יצירתית, יש לי הרבה רעיונות בדרך כלל.

לא מאמינה באלוהים, מאמינה באנשים. 

לא מלכת יופי, אבל נראת בסדר.

שומעת מצויין, לפעמים צלילים שאנשים אחרים לא מצליחים לשמוע כשיש רעש, חלוקת קשב מטורפת.

לא רואה טוב, וזה רק הולך ומחמיר.

קשה לי עם אנשים שלא שומרים איתי על קשר, כנראה איזה חרדת נטישה (אולי מאבא?)

יכולה להיפגע מדברים כאלה, סולחת, אבל שומרת טינה אי שם.

קשה לי להשתחרר מהעבר, מדברים שקרו או עשו לי.

מסתדרת במצבי לחץ, לא טובה בלדבר מול קהל.

אלופה בלארגן את הזמן, תמיד מדייקת אם לא מקדימה, שונאת ממש כשמאחרים.

קשה לי עם אנשים שמורחים את הזמן, אני יכולה לקחת להם את הדברים ולעשות בעצמי.

לא יודעת להראות למשפחה שלי שהיא חשובה לי. 

רגילה לעבוד קשה, לפעמים מעמיסה על עצמי יותר מידי דברים.

לא מסתדרת במקומות עם הרבה אנשים.

עקשנית, הולכת בדרך שלי, משתדלת לא לוותר.

 

זה מה יש, ועם זה אני שלמה.



נכתב על ידי , 6/2/2015 18:44  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-26/8/2016 01:41
 





33,652
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לוודקה בלונים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על וודקה בלונים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)