לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

For Once In My Life


For Once In My Life פשוטו כמשמעו


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

טוב


חיפשתי יומן וחיפשתי והנה מצאתי.

חייבת לכתוב, אחרי שיחה באיסיקיו עם מישהו אני קצת נסערת.

מגלה כל פעם מחדש שלסמוך, זה רק על עצמי.

לפעמים אולי פשוט כדאי שאני אסתום את הפה שלי.

אבל משהו בי כל כך זקוק לאדם הזה שלספר לו הכל, וכל פעם מוכיחים לי מחדש שאסור, פשוט אסור לסמוך על אנשים :/

וכל כך לא רציתי להגיע למסקנה הזאת.

כל כך קיוויתי שהכל טוב ושיש אנשים טובים וחברים אמיתיים במצבים קשים.

אבל זה קצת יותר מסובך.

למרות שזה לא יהיה ככה.

אם כולנו אנשים טובים אז למה לצור מצבים רעים, יהיה הרבה יותר טוב לכולם... באמת...

ליצור עולם טוב יותר, תמים יותר, נעים יותר.

יהיה טוב

נכתב על ידי For Once In My Life , 25/7/2008 01:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  For Once In My Life

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFor Once In My Life אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על For Once In My Life ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)