לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

fuck the easily offended



Avatarכינוי:  o-dead

בן: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2009

מפקדים


כשמשביזים אותי אני משתבז

כשמבזבזים אותי אני מתבזבז

קונסים אותי, אני משלם קנסות

אונסים אותי ואין לי מה לעשות

 

שיר השנה, מקווה שתחנקו מהקיא של עצמכם כשיום אחד תצטרכו להסתכל ולראות את קרקס הבולשיט המעופף שלכם. כל דבר בזוי ומסריח שאי פעם נאמר או נעשה הוא גבינה לבנה ליד הקוויאר שאתם מייצרים, ובכמויות.

איבדתם אותי, אני לא פה, לא מדבר אתכם, אני במרחק קילומטרים מעבר לים. בעודדלנד.

ואל תחייכו אליי, ואל תתנו לי משפטים ששיננתם בקורס מפקדים ותתפסו אותי בכתפיים ותגידו שהכל טוב, ובחיאת דינאק, אל תושיבו אותי לשיחות מלב אל לב.

שלא תבינו אותי לא נכון, אני לא חושב שאתם אנשים רעים. אתם פשוט רשמיים כמו טופס, כמו השלט על הדלת של משרד המג"ד, אתם כמו מחשב, נכנס קלט יוצא פלט. תמיד אותו פלט לאותו קלט, אחרת אתם כנראה לא מתפקדים כמו שצריך. נדירים מכם מעיזים להרים את הראש מעל חומת השטויות שמפרידה ביניכם ובין העולם האמיתי, ומגיעה לגובה הברכיים ומאחוריה אתם שוכבים עם ידיים על הראש, גיבורים שכמותכם, ואלה היו החברים האמיתיים שלי. אז אל תדברו איתי על זה שאני מרוחק.

 

זה לקח שאני רוצה שכל מי שעשה או שב-מק-רה עושה עכשיו קורס פיקודי ייקח ללב. אל תתנו לזה לעלות לכם לראש. אתם לא מכונה. אנחנו מחכים למישהו להסתכל לו בעיניים, אני וכל הסוללה שלי. אולי במקום אחר זה אחרת, אבל בכללי, לכולם. אתם לא צה"ל, כן, אפשר גם בלעדיכם (אם הרמטכ"ל במקרה קורא פה אז בסדר, אתה לא), אתם עוד חייל, מפקד או קצין, נבחרתם כי אתם מובחרים, אבל אל תשכחו מאיפה כולנו התחלנו.

 

סעמק.

נכתב על ידי o-dead , 30/12/2009 01:36  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של o-dead ב-10/1/2010 02:48
 





8,775
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לo-dead אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על o-dead ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)