לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים כאן-לא קל...

"רוצה לשמוע את הכל של תרגישי את העול לשטוף את הלכלוך שהצטבר מכל הכעס מסתגרת עם עצמך אבל כדור של אש בפנים את לא נותנת לי לגעת בכל מה שלא תמים. ספרי לי כל מה שיש את כל מה ששמעת ספרי כל מה אבקש כי את לא לבד את מחייכת אבל כואב עוד אלוהים אל תוותר לא..

כינוי:  שירנגי באנגי

בת: 35

ICQ: 281953692 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

slide



אני לא יודעת למה אני כותבת פה..

אחרי המון המון זמן שבכלל לא נכנסתי לכאן..

אני חושבת שעברתי את השלב,

או שפשוט התבגרתי..

 

אבל עכשיו שאני יודעת שבאמת אין שום סיכוי שמישהו קורא כאן..

אני יכולה להגיד באמת ובתמים..

 

לא טוב לי,

 

קשה לי..

 

אני מאבדת אנשים...

אני מאבדת מישהי חשובה אחת...

שבאמת איכפת לי ממנה..

ואני פשוט מרגישה שהיא נעלמת..

 

 

 

ואולי איתה גם נעלמים כל השאר....

 

 

אולי זה אני...

 

אולי זה באמת כי אין לה זמן...

 

מה שבטוח זה שאני צריכה אותה...והיא לא פה..

 

אפילו בטלפון אנחנו לא מדברות..

 

אולי הייתי חייבת להוציא את זה..

 

 

אולי..

 

יותר מידי כאלו.

 

 

 

And I'll do anything you ever
Dreamed to be complete
Little pieces of the nothing that, fall
May put your arms around me
What you feel is what you are
And what you are is beautiful
May do you manna get married
Or run away

 

נכתב על ידי שירנגי באנגי , 15/4/2008 21:18  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





10,865
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשירנגי באנגי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שירנגי באנגי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)