לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאהב לטיני בהתהוות


כל מעללי בתחום הפיקאפ והגיגים אישיים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2011

האח הגדול האמת נחשפת


ציפיתם לראות כאן עוד רכילות על דיירי הבית?

ציפיתם לראות עוד חוויה סוערת?

עוד סרטון סודי שאף אחד לא מכיר?

 

תנו לי לשאול אתכם,למה זה כזה מעניין אתכם?

 

לקחו חבורת אנשים ושמו אותם בתוך בית והם עושים דברים משעממים שם...

 

אז פעם הבאה שתתלבטו בין לעשות ספורט,לפתח עסק משלכם ולעשות כל דבר אחר שתורם לחייכם

לבן לראות האח הגדול

 

אני סומך עליכם שתעשו את הבחירה הנכונה :)

 

ומי שבאמת נמאס לו מהאח הגדול ורוצה לעשות משהו מועיל,וחדשני 

מוזמן להיכנס וורלד ונצ'רס

 

 

נכתב על ידי , 17/2/2011 17:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



האדם שהפכתי להיות


סבבה,
תמיד רציתי שהמילה הראשונה של הבלוג תהייה סבבה,
לא יודע למה אפילו,
אבל זה לא חשוב,

אז כרגע בסביבות גיל ה-20 לחיי (לא אציין גיל מדוייק בשביל שאנשים שאני מכיר אל ימצאו אותי)

גר באחד האיזורים הצפון,המרכז או הדרום

יוצא בו זמנית עם 4 בחורות בתקופה זו של החיים,סטודנט באחד ממוסדות ההשכלה
הגבוהה בארץ ומרויח כסף טוב בכמה דברים שאני עושה שאני לא אציין מהם,

אז אני מקווה שמה שקראתם עד עכשיו גרם לכם לרצות לקרוא את ההמשך,
ואם לא תמיד אפשר לקרוא כתבות משעממות ב ynet

כתבתי מעלי מה השגתי היום,
אך לא כל הזמן החיים שלי היו בפסגה, עבדתי קשה מאוד בשביל להגיע 
למצב הזה, ובבלוג זה אני אתאר את העבודה הקשה,שעלתה לי בלא מעט 
דמעות ויסורים (חח,האמנתם לזה באמת?)

עוד כמה ימים אני אפרסם כתבה על עברי הכואב,שהביא לי מוטיבציה להיכנס
לתחום הפיקאפ שהפך לי את החיים ב180 מעלות,

ועד אז,כל טוב לכם

ואם בא לכם להרוויח כסף באינטרנט מוזמנים להיכנס :)

 

עבודה מהבית

נכתב על ידי , 14/2/2011 00:57  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סרגיי ב-24/2/2011 08:43
 





כינוי: 

בן: 35




6,147
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למאהב לטיני אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מאהב לטיני ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)