לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג עם שם מקורי



Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

Done.


 
טוב חברים וחברות יקרים, אין לי כבר ממש שימוש בבלוג החמדמד הזה ובזאת אני רוצה לסיים את הכתיבה פה. עברו עלי חודשיים נפלאים שבהם התקדמתי בתחום המרכזי בחיים שלי מאוד מאוד מאוד, הייתי בכל יום במקום אחר, הופעתי בתפקיד ראשי בפרומו (שעדיין משודר אגב) בניקולודיון, ביליתי עם בחירת ליבי המון זמן איכות והרווחתי המון המון כסף. אם לא הרגשתי צורך לכתוב פה, כנראה שאין בבלוג הזה צורך יותר.  אני רוצה להודות לכל הנפלאים שמצאו את הזמן לקרוא פה ולהגיב, וזהו כנראה :) אני והבלוג נפרדים כידידים, ולכן אני לא מוחק אותו.. מי יודע? אולי אני עוד אחזור לכתוב פה יום מן הימים.  
 
לכל מי שמעוניין- בלוג חדש שהוא מוקדש כולו לקומיקס הדבילי שלי נפתח-
תבלו :)
 
אור.
נכתב על ידי , 29/8/2007 18:37  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





9,563
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTwig אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Twig ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)