לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

join to the dark side, we have cookies


To be a rock and not to roll.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

פריקה =\


לקח לי זמן אבל זה בסוף בא..
זה כ"כ מעצבן אותי [עדיין]
אין יום שזה לא נמצא בדרך כלשהי בראש שלי...
זה פשוט כ"כ מעצבן ש[כנראה] בגלל מישו אחד הזמן הקרוב [ואולי אפילו יותר]
יהיו מדכאים כ"כ בשבילי...
אני לא יודע איך האחרים לוקחים את זה ואפילו שעברו כבר כמה חודשים..
לי זה עדיין כואב .
נכתב על ידי , 24/10/2007 20:13  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נוטי פרוטי ב-31/10/2007 02:58
 



The End?


טוב אז הנה עדכון...
נראה לי שזה מגיע לסוף...
את מה שאני רוצה להעביר אני לא חושב שזה המקום...
אז אני אשאיר אותו פתוח רק כדי שהוא יהיה פתוח...
see ya
אני צריך מישו לדבר איתו , אבל מישו רציני שיקשיב לי
אם יש מישו שידבר איתי =\
נכתב על ידי , 15/10/2007 18:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 32

MSN: 




3,925
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMr Jones. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mr Jones. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)