לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Now it's over... for good


תיאור?!....מה אני חייבת לכם תיאור?!....לא רוצה...!!!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

עבר הרבה זמן מאז והכל עדיין בלס נישאר


ואוווו מוזר...שנה לא כתבתי פה ופתאום בה לי!(סתם ככה) ישבתי לי ועברתי על כמה בלוגים וכל כך הרבה דברים ושטויות שאנשים כותבים (או לפחות היו כותבים) שזה לא יעמן!!

ופתאום רצו לי בראש כל מני זכרונות וכל השטויות..חחחחחח זה היה באמת טיפשי בעבר וכשאתה קורא את זה זה נירא עוד יותר טיפשי....אבל תודו בכל מיקרא זה כיף סתם לשבת ליקרוא,להיזכר,ולצחוק!

חחחח זה מוזר שאפילו אכשיו כשאתה קורא את הבלוג של עצמך מהעבר אתה פשוט יושב וצוחק עד כמה שזה ניראאה טיפשי ופעם אשקרה היה כועב מכל השטויות האלה!!

כל כך הרבה דברים משתנים! כל כך הרבה אנשים משתנים! ואתה בעצמך כל כךם משתנה! שזה לא יעמן שכל עוד אתה גדל החיים שלך נהיים יותר ויותר קשים (אתם יודעים פעם אמרנו שלמבוגרים יש פחות ביות משלנו אבל זה מסתבר שזה הפוך) וככל שאתתה גדל אתה מבין את זה יותר ויותר!

 

אתמול ההייתי בארוחת ליל הסדר אצל חברה!

הקטע הוא שהיא ואמא שלה רבוולא מדברות כבר איזה חודש!

ולא יודעת נכון שיש אנשים שמחוקים בחיים כמו שלי יש ולאנשים אחרים יש אנשים שאפילו לא בה לך לשמוע עליהם,כעילו אתה פשוט מחקת אותם מהחיים מסיבה כל שהיא (פגיעה,אלבון או עוד משו)

 

אבל לפעמים לדעתיי צריך לתת לבנאדם צ'אנס כי אתה לא יודעע מה עובר באמת על הבנאדם!

ואולי הוא דווקא האבין שהוא עשה טעות והוא שינה אותה..חחח לכו תדעו אולי הבנאדם נהיה בנאדם אחר לגמרי ואלי עדיין כועב לו שאנשים קרובים או שהיו קורבים מרחיקים אותו מהם!

זה מבאס!!!

 

אז לדעתי..יש אנשים באמת מחוקים אבל יש אנשים שמגיע להם לקבל את ההיזדמנות הזאת ושיסלחו להם!!

כמו שלאמא של חברה שי נירא לי מגיע לה שחברה שלי תסלח לה כי היא אמא!! ואמא יש רק אחת ואי אפשר לשנות זאת!

 

טוב הייתי פה :) ואולי גם יחזור בקרוב מי יודע!?

נכתב על ידי , 9/4/2009 15:18  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מישהו מהעבר ב-24/5/2009 04:10
 





כינוי: 

בת: 33

ICQ: 235872244 




4,809

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~*חתולה*~*שחורה*~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~*חתולה*~*שחורה*~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)