לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Getting Lost It`s My Job


"A world that sends you reeling from decimated dreams"

כינוי: 

בת: 30

ICQ: 346732089 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

שלום לך בלוג?


ואו כמה זמן לא הייתי פה O_O

שנים..

כלכך הרבה דברים השתנו.. מאז העידכון האחרון..

אין לי כוח לסכם את הכל אבל כמה מהדברים העיקריים שהעסיקו אותי:

עברתי בפעם השניה את הקורס מש''צים XD

עברתי את סיווון מחלקה 4 תוותחשפיצים XDDD אנחנו כלכך שפיצים..

הדרכתי את השבוע השני של סיוון מחלקה 2 שליטה XDD

הגעתי לכיתה י' פאק O_O

העפו את מרקמן ועכשיו אנחנו לומדים מתמטיקה עם אלה ס.. הזכרתי שאני שונאת אותה??

חיים ממשיך ללמד אותנו פיזיקה כלומרץ להכשיל אותנו לקראת הבגרות -.-"

הציונים שלי ממש לא בסדר

אני עייפה מללמוד וכו'

עברתי ניתוח.. ועכשיו יש לי חור ושני תפרים "יפיפיים" בצוואר..

מצאתי לעצמי מישו -.-" טיפה פגום לטעמי אבל נו XDD

אני לא יודעת מה קורה איתי והרבה פעמים מישו מזכיר לי משו -.-" זה לא טוב!

בכל אופן...

עברי הרבה דברים. לטובה ולרעה .. הם שינו אותי.. מאוד..

דבר אחד שאני יכולה להסתכל עליו אחורה ולהגיד שהיה טוב.. באמת טוב.. זה הקיץ.. החופש הגדול היה באמת אחת התקופות הטובות שקרו לי

 

אתמול הייתה ההופעה של סימפל.. שכבר היה לי כרטיס אליה אבל הניתוח המטומטם הזה נתקע לי באמצע ובגללו אני בבית שבוע.. השבוע ליתר דיוק..

לא נורא.. אנה ואידלמן השמיעו לי כמעט את כל ההופעה בטל' D: מתה עליכם

חוצמזה נטליה הפושפוש שלי השיגה לי חתימות.. נטליה אני אוהבת אותך.

 

טוב אני לא בטוחה שאני אחזור לכתוב פה בקרוב.. אבל טוב..

אני פשוט מרגישה טוב עם זה שהבלוג עדיין קיים..

בואו נשאיר את זה ככה

 

לא מצפה לכניסות או תגובות ..

יהיה בסדר

סופי.

נכתב על ידי , 4/12/2008 17:17  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Rahav Zafrir ב-13/12/2008 14:31
 





6,030
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsofka:] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על sofka:] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)