לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג של קופאית עצבנית וקצת משועממת :)


בלוג של נערה משוגעת ומשועממת!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

אז עוד שבוע עבר :)))))))))))))))


לאחרונה אני בקושי מעדכנת מהסיבה הפשוטה לא קורה כלום חחח

 

אז ביום שישי יצאנו לחגוג בבר האהוב עלינו [YELLOW BAR! בנתניה..] היינו הבנות חבר

 שלי ועוד ידיד של חברה שלי.

את הידיד היא פגשה בחופשה לאוסטריה [הוא ידיד המשפחה שלה שם..] למשפחה שלו

יש עסק [תכשיטים] והוא מפוצץץץ בכסף [למשל נוהג בלמבוגיני [ככה רושמים?! חחח] וקנה

לאותה חברה מלאא מתנות ללא סיבה- הם רק ידידים..] אז בחמישי הוא נחת במיוחד כי הוא

יתגעגע לחברה ונתן לה במתנה 2 ציורים של פנטזי ארט תכשיט וכרטיס טיסה.. לאוסטריה

מבחינת אופי הוא ממש נחמד [בלי הקטע שהוא בכלל עשיר, הוא נחמד גם בלי להתחשב

בזה..] אבל במראה החיצוני הוא לא משהו.. [למרות שהוא לא מכוער פשוט לא הטעם שלי ולא

הטעם של חברה שלי..]

 

מיותר לציין שהוא שילם על כל החשבון [4 בקבוקי יין, 3 מנות אוכל ועוד כמה קוקטלים..]

אז שאלה, מה באמת יותר חשוב האופי או היופי??

 

נ.ב

צבעתי לאדום :)



נכתב על ידי RotVaiLeR , 17/9/2006 09:49  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  RotVaiLeR

בת: 35



תמונה




5,293
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRotVaiLeR אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על RotVaiLeR ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)