לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

אדימדומים


מאז ועד היומיומי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2018    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

1/2018

להבין דברים נכון



כל הזמן בא לי לכתוב עוד. המון דברים קורים. זה לא נח לרגע. חשבתי שהתרופות ירגיעו את זה. אולי אם הייתי לוקחת לפי הפרוטוקול שלהם זה היה קצת יותר רגוע, כל מה שקורה בראש. כותבת מוחקת. בינתיים כתבתי ומחקתי על זה שאנשות עוזרות לי ומה זה אומר, ואחרי זה כתבתי-מחקתי על הניסיון שלי לווסת את התרופות. 

יום אחר, שעה אחרת. נסעתי הערב לבקר את החברה הקטנה שלי במחלקה הסגורה. כשאמרו לי שהיא מאושפזת שאלתי רק אם בפסיכיאטרי או רגיל. כי אם רגיל סימן שהיא פגעה בעצמה בצורה קשה שהצריכה אישפוז. אם זה פסיכיאטרי סימן שהיא פגעה בעצמה בצורה אחרת. היא נראתה מצוין. הבאתי לה דובי קטן שלקחתי מהילדים. לא ידעתי מה להביא לה. אני מאוד לא בטוחה שאני מבינה דברים נכון. האם ואיך אני משתלבת במארג הזה.זה לא באמת חשוב כי אין על זה תשובה. מזל. אני מקווה.

לפני שבוע ביום ראשון השתכרתי ממש. זה היה אחרי שבוע שהייתי חולה ויצאתי עם  שני עורכי הדין שמטפלים לי באחד התיקים ללא שום תמורה ועם אחת הנשים מחוד החנית של אלה שהצילו אותי בחצי השנה האחרונה (זה מועדון קטן ואקסקלוסיבי, יש לו גרעין קשה, ויש לו מעגלים משניים ובכלל זאת תופעה שמעסיקה אותי מאוד מאוד).  היא חגגה יומולדת. זה פורום שהיא יצרה עבורי. כל כך היה כיף להשתכר. בסוף הערב היא דחפה לי לכיס 200 ש"ח. בדיוק היום שאלתי אותה האם כשהשתכרתי השתלטתי על כל המרחב ודיברתי המון ורק על עצמי. זה קורה לא מעט גם ברגיל אז ברור שכשאני שיכורה זה גולש מכל הצדדים. הם סבלניים איתי האנשים האלה. הם רואים אותי מתחזקת. אם אני מבינה נכון. ואני, כאמור, לא בטוחה שאני מבינה דברים נכון. 

בפעם האחרונה שהשתכרתי, גם אז מוויסקי, זה היה לפני שנה וחצי בדייט ראשון עם זוג אחר. חקרנו קצת ביחד את הסווינג. ירדתי שם על חצי בקבוק ואז זחלתי לשירותים שלהם והקאתי. הפסיכופט באופן כללי לעולם אינו שותה. כבר ידעתי שהוא גנב כסף משתי הנשים אבל עדיין האמנתי שזה התחיל ונגמר בזה והאמנתי שהוא רוצה ויכול להחלים ושאני אולטרה סופר הילרית או משהו. לא יודעת מה חשבתי לעצמי. לא היה כלום בסוף עם הזוג הזה למרות שהם היו חמודים והיא במיוחד. הפסיכופט הרבה פעמים מכוער וטיפש מדי (עם "מכוער וטיפש" יכולתי להשלים. זה שהוא פסיכופט, זה מה ששבר אותי בסופו של דבר). היו כל מיני אפיזודות עם כמה זוגות. זה נמשך על פני תקופה. שתי תקופות. אחת לפני שנודע לי כל הארוע. וכשנודע אז בבת אחת הפסיק כל המשחק וההתעסקות בזה. הפסקתי לשלוח לו תמונות עירום שלי כשהוא בפגישות עם לקוחות. הכל הפסיק. שנה הייתי בשוק אני חושבת. ואביב לא הייתה בארץ. רק עם אחי דיברתי על זה בטלפון ועם הפסיכולוגית שלי. כל שאר האנשות לא ידעו כלום. הייתי אומרת שקרה לי משהו נורא ואני לא יכולה לדבר על זה ולא יכולה לדבר על שום דבר אחר. את זה שמעתי את עצמי אומרת כמה וכמה פעמים. לא ידעתי איך להתמודד עם הבדידות של הדבר הזה.

כעבור שנה עשינו עוד כמה גיחות סווינג. וכל הזמן היה האמדי. עד כדי כך שאפילו אחי ביקש שאני אשקול אולי לפעמים לעשות קצת פחות סמים. אבל אי אפשר היה לשרוד את זה סחית. אני לא יכולתי. אולי אם הייתי מצליחה לא לעשות סמים הבלתי נסבלות של זה הייתה מאלצת אותי להעז לעזוב אותו כבר קודם. אולי הדיכאון היה פחות חושך. אבל לא הצלחתי לוותר על החופשים הקטנים האלה.



נכתב על ידי , 27/1/2018 22:30  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אקס ב-6/2/2018 21:47
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 53

תמונה




115,837

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאקס-אקסטרימיסטית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אקס-אקסטרימיסטית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)