בעקבות השיפוצים שמתרחשים בבניין המשרדים שלנו, נידבו אותי לעבור זמנית לכניסת הבניין. אז עכשיו העמדה מלאת העטים והטושים נמצאת במקום מיוחד שבו בניגוד למקום הקודם שלי, שהיה מבודד ופינתי לפני הירידה למעבדה, מזכה אותי בשיחות חולין עם כל האנשים שעובדים אצלנו, כולם. כולל המחסנאים הדוסים, שאחד מהם נחשב עד לפני יומיים "קריפ" כי הוא יותר מדי נחמד לחילוניות שכמותי וקיטי, אך התגלה כבחור חמוד למדי ודי חסר אונים בעולם הטכנולוגי הנגוע בנציגי שירות גרועים.
יצאתי עם קיטי בבוקר לארח לה חברה בזמן שהיא מעשנת, היא סיפרה לי שאיזה חתיך עולם מאחד הסניפים קופץ לבקר למשהו במשרדים והיא מפחדת לרייר מולו. שאלתי אותה עד כמה הוא חתיך והיא מיד שלפה טלפון עם פייסבוק פתוח ודפדפה בין תמונותיו. באותו רגע יצאו שתי בנות ממחלקת השירות החוצה והצטרפו אלינו בדיון המעמיק של "מה ההבדל בין הטרדה מינית למחמאה" (התשובה היא עד כמה יפה אותו בנאדם שפצה את פיו נראה) ומינוי הדברים הסקסיים הויזואליים אצל אנשים באופן כללי, תוך כדי שכל אחת בתורה מונה דברים, קלטתי את מנהל התפעול יוצא החוצה ומיד אמרתי "גם קרחת זה מאוד סקסי" (הוא גם קירח, כמו הסמנכ"ל, אבל גבוהה בטירוף ונראה הרבה פחות סחי ממנו) הוא הסמיק ושלף את הטלפון לצעוק קצת על עובד רנדומלי בכדי להמנע מלהגיב. זה יום האישה הבינלאומי והתפקידים התחלפו. הבנות שורקות ומעירות רמיזות ברורות והבנים לא יודעים אם זה נחשב להטרדה מינית ומפחדים לצאת פחות "גברים" אם יגידו שזה לא במקום. זה נקרא שוויון מגדרי.
במהלך היום הגיעו אנשים לראיון עבודה וחיכו על הספה שנמצאת ממש לידי. בשלב מסוים אחד מהם העז לפנות אלי בטוענה שהם מחכים הרבה זמן ומתייבשים. "אני נראית לך כמו פקידת קבלה?" הרמתי את קולי ומיד התנצלתי. הצעתי להם לנצל את העובדה שהמיזוג בחינם, שבר הקפה הוא לשימוש חופשי, ושבמיוחד בשבילם הביאו עציץ מדבר לכניסת הבניין להנעים את זמנם וליפות את נוף ההמתנה. אחר כך הלכתי לסמנכ"ל ואמרתי לו שאנשים מחכים לו וחושבים שאני המזכירה האישית שלו. הוא צחק. לא יודעת מה מצחיק בזה.
לאחר מכן קראתי לקיטי כי התקבלה תלונה קשה בעמוד הפייסבוק והיא מנהלת השירות ויכולה לעזור לי לתזז הכל בצורה יעילה, הדוס הנחמד בדיוק שמע אותנו מדברות על לקוחה ומכשסיימנו ביקש להתייעץ לגבי טלפון כשר שקנה לפני חצי שנה שלא עובד ולא הסכימו לתקן לו. פתחתי את החשבונית שלו וראיתי שיש תיעוד בנושא ושאלתי אותו איך הוא לא פנה אלינו מלכתחילה, שהרי קיטי ואני צוות "מהיר ויעיל" של החברה, הוא אמר שהוא לא מבין בדברים האלה ופשוט התייאש מהשירות של היבואן. לקחנו את הפרויקט הזה על עצמנו וקיטי עכשיו מנסה להשיג לו זיכוי מהיבואן. אין, אנחנו מלכות השירות ולדוד שלו יש רפואי אז זה הטיפ שאנחנו מוכנות לקבל בתמורה, אם הוא ירצה להודות לנו וזה.
מאז שאני יושבת בכניסה הזמן טס! היום נגמר לי ממש מהר ואני כל כך נהנית מתשומת הלב של כולם. המנכ"ל אמר שמעכשיו אני הפנים של החברה, הוא לא יודע כמה הוא הסתבך עם ההצהרה הזו. מוהאהאהא.