לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סוגרת תקופה ופותחת חדשה....


זהו יומן של בחורה שעברה הרבה, ומוכנה לספר את סיפור חייה...

Avatarכינוי:  גשם מתוק

בת: 39

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 




הוסף מסר

9/2011

גילינו דבר נפלא...


וואו לא הייתי פה מלאאא זמן

אז כמה עדכונים קטנים או גדולים תלוי מה קורה את זה :) 


אני נשואה באושר כבר עוד מעט כ10 חודשיםם וואו איך הזמן טס שנהנים.

הייתי בירח דבש כ10 ימים חזרנו בשבוע שעבר היינו באמסטרדם ופריז היה נפלא ממליצה בחום.

הדבר הזה שמגיע כל חודש לאישה היה אמור להגיע - עובר יום ועוד יום ועוד יום שום סימן שום דבר החלטנו שאנחנו מגיעים לארץ ועושים בדיקה.

כן כן בדיקת היריון

על הבוקר אחרי לילה עם שעות מעטות של שינה התעוררנו ליום סידורים בעלי ללא היסוס - לכי תעשי בדיקה!! אז עשיתי בדיקה.

יצאו להם 2 פסים ברורים ויפים :) מה שאומר שאני בהיריון האושר בעיניי התחלתי לבכות כמו שלא בכיתי שנים.

ממתינים עוד כמה ימים לבדיקה אצל רופאת הנשים - אז אתמול הייתי אצלה אכן הייתה קליטה, יש שק היריון...ואוו אני מאושרת.

נתנה לי מלאאא בדיקות, דם ושתן ובדיקת אולטרסאונד לשמיעת דופק.


הבדיקה תבוצע רק בעוד כשבועיים עד אז אני כוססת ציפורניים שהכל יילך חלק שנגיע נשמע דופק ונוכל לצעוק לכל העולם שאני בהיריון.


קצת מבאס כי חוץ מאחותי ועוד חברה טובה (ששתיהן בהיריון) אף אחד לא יודע.

כל כך רוצה שיעברו כבר  שבועיים.


אנחנו בטח שלא יודעים בשלב הזה אם זה בן או בת.

אבל בעלי כבר החליט שיש לו בת והוא מדבר לבטן שלי כל לילה - למרות שמה שיש שם זה בגודל של בוטן - כמו סוכריית M&M קורא לה פיצקית, וכל פעם שיש לי התכווצות בבטן הוא אומר לה"פיצקית תתני לאמא לישון" - זה מצחיק אותי איך הוא מדבר אלייה או אליו.


יששש הוצאתי קצת דברים החוצה מחכה לעוד שבועיים ושאוכל לספר לכולם.


המשך שבוע נפלא

שלכם, 

          גשם

נכתב על ידי גשם מתוק , 20/9/2011 13:29  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





10,790
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגשם מתוק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גשם מתוק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)