לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המתופפת הקטנה


התגובות המעניינות ביותר הן אלה שלא כותבים אותן. או אלה שכותבים ומוחקים. חבל שאין תוכנה שחושפת את המחיקות... כמו עט מרגלים כזה...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2013

תעלה


בתעלה, לצדו של הכביש המהיר המוביל מעכו לצפת, עומדת מכונית. שקועה בין שתי הדפנות התלולות, שיחים ואבנים מסתירים אותה חלקית מכאן ומכאן ובאמצע – המכונית הזאת. וליד ההגה - הנהגת. באמת לא ברור איך היא הגיעה לשם ומה היא מחפשת שם.

גם האישה הזאת דיי המומה מהפוזיציה הלא שגרתית שהיא נמצאת בה. שנייה לפני כן דהרה עם כולם על הכביש המהיר והנה היא בתעלה, בשולי הכביש ולא ברור לה אם צריך להזמין גרר ולמי כדאי להתקשר ואיך היא הולכת להמשיך את היום שישי הזה עם כל הקניות והסידורים שיש לה בפתק ומה פתאום תעלה...

ורצות לה מחשבות מהירות במעין בית משפט שדה שבו היא משמשת בכל התפקידים בניסיון להחליט אם עשתה נכון כשמשכה את ההגה ימינה וברחה מתאונה, וכל הכבוד על הערנות, או שסתם הגזימה בתנועה חדה מידיי, מה בכלל היה שם שהבריח אותה ככה, ורק כמה שעות אחר כך היא מגיעה למסקנה ש'תודה'. תודה שהייתה לבד ברכב, תודה שלא היה מעקה, שהכביש לא היה רטוב, שהייתה בנתיב הימני ולא השמאלי ובאופן כללי תודה.

כמה שניות אחרי זה עוצר מישהו בכביש המהיר ושואל אם צריך עזרה. עכשיו האישה יוצאת מהרכב ורק אז היא מרגישה שהרגליים שלה רועדות. אבל הכל בסדר. השאלה מה מצב הרכב. הרדיו ממשיך לנגן כל הזמן מוזיקה. גלגל"צ.

אני מניעה ולוחצת  בעדינות על הגז. יש שם כל  מיני אבנים שצריך לטפס עליהן. נוסעת קצת אחורה, קצת קדימה, האיש שעצר לעזור מכוון אותי ותוך שנייה אני שוב על הכביש המהיר, דוהרת עם כולם.
יום שישי. סידורים.

נכתב על ידי , 13/7/2013 13:56  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-16/9/2014 23:09
 





כינוי: 

בת: 18

תמונה




36,024

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להמתופפת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על המתופפת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)