לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"כשהגשם יורד...השמיים בוכים?"

כינוי:  הנערה

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

חזרנו!!!!!!!!!!!!!!!!


התקווה שלי השתלמה,

כל הציפיה והכאב גם כן.

אחרי כ"כ הרבה זמן,בערך, שלא הייתי אתך יחד,

חזרנו להיות שוב חברים.

נסיך שלי,

הפכת אותי לכ"כ מאושרת....

נתת לי תקווה לנשום, נתת לי כח לחלום!

לא אאבד אותך שוב לעולם!

אני אוהבת אותך!

ותמיד אוהב!

איליוש שלי,

I LOVE YOU

נכתב על ידי הנערה , 7/7/2008 21:33  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלינה ב-16/1/2009 19:35
 



לדף הבא
דפים:  

1,061

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להנערה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הנערה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)